2000-09-13, 01:06
Finns det ingen som lyssnar på MUSIK här eller? Bara en massa lamers som lyssnar på EuroDisco & Brittpop! Det var bättre förr på 80- talet, då OKEJ inte var någon jävla skittidning och spandex och nitar var coolt, suck...det var tider det!
I WANNA ROCK!
Citera
2000-09-13, 10:07
Medlem
Lyssnar alla bara på skit här eller?

håller till viss del med dig, men jag håller mer på the clash.
Citera
2000-09-13, 14:20
Medlem

Hahaha.....Du grabben!!!

80-talet var synthens och Dansmusikens (Disco) tidsålder.......Om du nu glömt bort det......

Dessutom är ju nitbälten och armband jätteinne nu...Kolla in alla småfjollor på stan så får du se.....

Mvh
Necrotech - Digital Death
http://www.endarker.net

Citera
2000-09-13, 18:30

Synthslakt, Hårdrocksmakt! :-)
Citera
2000-09-17, 02:06

Personligen tyckte jag att Dee Snider och Twisted Sister var rätt löjliga.Men det fanns en jävla massa bra band.Venom,Bathory och Slayer till exempel.
Det finns å andra sidan bra musik fortfarande,men man måste leta lite bara.....
Citera
2000-09-17, 17:00
Medlem

Där håller jag med dig...Ska man snacka om äkta 80-tals metal så är banden du nämde klart dom bästa...Men du missade Celtic Frost...eller Hellhammer...

mvh
Necrotech
Citera
2000-09-18, 01:01
äldre konto (old)
Ej medlem

Kan INTE hålla med, Venom var faktiskt pinsamma, urkassa! Talar vi 80 tals band så säger jag bara:
Mötley Crüe, Helix, Saxon, Twisted Sister, W.A.S.P., Krokus, Madam X, Vixen, Magnum, Quit Riot, Accept, Helloween, Van Halen, Kiss, Poison, Europe, Dare, Bonfire, Bad News....listan kan göras längre men pallar inte: )
Citera
2000-09-21, 14:30
Medlem

Hahahahaha......Jag skrattar ihjäl mig!!!!

Fy fan...Att du bara vågar ta med pop bandet Kiss.....Det måste vara det mest värdelösa och pinsamma band som existerat i modern tid.....Uhhhh.

Så du menar att Venom var pinsamma???
Fan...På 80-talet så skar sig grabbarna live under en TV sändning så att programledaren sket på sig......

Vad gjorde Kiss då.....????

Och Helix, Wasp, Krokus och madam X...Kom igen...Det blir ju bara mer och mer pinsamt.

Tacka vet ja KRAFTWERK!!!
Citera
2000-09-21, 23:34

Jo men ärligt talat så har typ Gene gökat fler brudar än vad Venom sålt skivor, det säger ju allt! Kiss var först, och något popband vet jag ju inte om jag kan hålla med om(du har vä bara hört I was made & Heavens on fire) Kraftwerk.....jo det låter ungefär som mitt Atari tv spel gjorde. Att Venom skar sig har väl du läst i Allers eller nått, men jag vet inte om det var så coolt. Kiss gjorde ju en serie tidning med sitt blod i redan 1978, då hade ju till o med Sångaren i Venom hår i pannan, vilket han saknar nu...
Citera
2000-10-01, 23:11
äldre konto (old)
Ej medlem

ja det är underbart att vara tillbaka i åttiotalet igen,känns precis som okej´s insändar sida anno 84 på nåt sätt.
Iron maiden måste ändå regera rätt fett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in