2007-10-27, 13:11
Medlem
mushys avatar
Kan man clona lowryders? har hört nånstanns att man inte kan det men vill vara säker

MVH Mushy
Citera
2007-10-27, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Kan man clona lowryders? har hört nånstanns att man inte kan det men vill vara säker

MVH Mushy
Nej
Citera
2007-10-27, 13:16
Medlem
JohnnyCrashs avatar
Citat:

MVH Mushy

Dom säger att det inte ska gå, men läste någonstans på detta forumet: http://www.hg420.com/index.php? att det ska gå när dom är väldigt väldigt små, såg även bilder när dom gjorde detta, med framgång.

Har testat en gång själv, det funkade inte för mig
Citera
2007-10-27, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyCrash
Dom säger att det inte ska gå, men läste någonstans på detta forumet: http://www.hg420.com/index.php? att det ska gå när dom är väldigt väldigt små, såg även bilder när dom gjorde detta, med framgång.

Har testat en gång själv, det funkade inte för mig
Det går, visst gör det det, men varför? Klonen börjar ju blomma samtidigt som föräldern..
Citera
2007-10-27, 13:25
Medlem
JohnnyCrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Det går, visst gör det det, men varför? Klonen börjar ju blomma samtidigt som föräldern..
Yepp, jag testade för testandets skull, men som du sa, det är ingen större mening med det.
Citera
2007-10-27, 15:43
Medlem
Citat:

MVH Mushy
Clona, att ta sticklingar,
varför skulle det inte fungera,
lowryder är väl bara en sort som blommar tidigt, oberoende av ljusförhållande (eller är jag ute och cyklar som vanligt?)

Ta sticklingen tidigt, om den försöker blomma, ta bort blommorna, ge den mycket ljus,så kommer den växa till sig..
Citera
2007-10-27, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
lowryder är väl bara en sort som blommar tidigt, oberoende av ljusförhållande (eller är jag ute och cyklar som vanligt?)

Ta sticklingen tidigt, om den försöker blomma, ta bort blommorna, ge den mycket ljus,så kommer den växa till sig..
Ja..

Ge inte råd om saker du inte förstår då..
Citera
2007-10-27, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha

Varför svara när du inte egentligen vet utan bara yrar?
Jaja för att svara på frågan så kan jag säga att ja det GÅR alltid att ta sticklingar från lowryder och andra strains men jag skulle dock inte rekommendera att du gör det.
Då det är synnerligen onödigt.
Citera
2007-10-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Då det är synnerligen onödigt.
Uttrycker mig bara illa,
utan att ha odlat lowryder kan jag säga att C. sativa alltid går att klona,
Citera
2007-10-29, 02:36
Medlem
asså, ursäkta frågan men ere onödigt att klona om man bara vill ha en större skörd, fler plantor så att säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in