2007-10-27, 11:23
Medlem
OM jag voorde polis/regerings(domstoldsråd, skulle jag genast införa att de intagna inte fick umgås.
Med ny thec och med kameror kan man fixa detta.

Dvs, ingen normalt sovialt umgänge, enbart en extram dicipiln., ex ombyte till midagen, tysta meditativa probeemnamder etc, ingen kriminellt umgänge, ingen kontakt utifrån, man skapar ett liv...

bra?
Citera
2007-10-27, 11:42
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
OM jag voorde polis/regerings(domstoldsråd, skulle jag genast införa att de intagna inte fick umgås.

Dvs, ingen normalt sovialt umgänge, enbart en extram dicipiln., ex ombyte till midagen, tysta meditativa probeemnamder etc, ingen kriminellt umgänge, ingen kontakt utifrån, man skapar ett liv...

bra?

Haha! Det var ju en syn på saken.

Hur tror du att det hade funkat under straff tiden för dom intagna när dom inte får prata med vänner och familj under lång tid. ?

Det är ju totalt ohållbart om du kanske missat det? Är du verkligen så förbannad på kriminella att du tycker alla ska få sluta leva ungefär?
Citera
2007-10-27, 11:46
Medlem
Micke666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.

bra?
Så är det ju redan på häktena, man sitter i sin cell 23 tim/dygn. Dom enda man kan prata med är plitarna. Och det ville man ju inte, vem fan vill prata med misslyckade låtsaspoliser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in