2009-07-22, 23:23
Medlem
StillNotAPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Tror du det?
Jag tror att Sverige behöver en Nour.

Hade Nour varit kille hade folk förmodligen inte brytt sig.
Varför i helvete skulle Sverige behöva en blatte som springer omkring och ofredar människor?

Har det fastställts någon diagnos på människan förresten? Helt normalt funtad är hon då inte.. Hon är ju speedad så in i helvete, hon lär antagligen knapra diverse preparat.
Citera
2009-07-22, 23:24
Medlem
Grim_Reapers avatar
Citat:
Tror du det?

Du menar om en manlig komiker hade sprungit runt och tagit kvinnor på fittan i "humorsyfte"? Jo du, det hade nog blivit jävligt mycket liv kring det hela.
Citera
2009-07-22, 23:26
Medlem
Citat:
Tror du det?

Du skämtar? Om Nour hade varit en kille hade hon suttit i fängelset vid det här laget. Så folk hade nog brytt sig lite mer jo.
Citera
2009-07-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Definierar hellre "onormal" då det är det Nour är - och uppenbarligen även du som tycker det är okej att sexuellt ofreda främlingar och bete sig allmänt fördjävligt på en krog.
Nu har ju inte vi all fakta, men jag tror att både du och jag är smarta nog att förstå att Nour förmodligen inte skulle göra något sådant "bara sådär", speciellt inte om man är ute på en klubb som privatperson.
Citera
2009-07-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillNotAPlayer
Varför i helvete skulle Sverige behöva en blatte som springer omkring och ofredar människor?

Har det fastställts någon diagnos på människan förresten? Helt normalt funtad är hon då inte.. Hon är ju speedad så in i helvete, hon lär antagligen knapra diverse preparat.
Varför måste du understryka att hon är blatte? Hade det varit okej om det var en svenne?
Citera
2009-07-22, 23:29
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannes123
Vad menas med "GM"? Jag kan ju heller inte vara säker på att det är aftonbladet som kontaktat mig, men personen sa att den var från aftonbladet i alla fall.

Btw; Personen som kontaktade mig kikar fortfarande i denna tråden

GM = GärningsMan / Gärningskvinna
Citera
2009-07-22, 23:29
Medlem
p0wnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
Hur ska vi kunna veta om du talar sanning eller om du ljuger? Finns riktigt många mytomaner i världen, och finns nog en del på Flashback med, men det som är intressant är, att om det du nu säger stämmer, att Nour var GM & att Aftonhoran kontaktat dej på Flashback (låter orimligt), och du skriver ut användarnamnet, så kan det inte kopplas till en fysisk person ändå, då ingen vet vem snubben bakom nicket är. I värsta fall får du en varning, men det kan det vara värt, om nu din story är korrekt?

Vi har knappast haft något tecken som visar att TS är troll.
Allt han har skrivit hittills håller och är fullständigt möjligt. Varför riskera en varning? Onödigt då det kan leda till ban senare.
Citera
2009-07-22, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Du menar om en manlig komiker hade sprungit runt och tagit kvinnor på fittan i "humorsyfte"? Jo du, det hade nog blivit jävligt mycket liv kring det hela.
Det har du iofs rätt i, men jag syftar på den allmänna uppfattningen om Nour och att folk tycker hon är en liten flicka som borde tystas ner. Jag menar kom igen, hur ofta ser man inte värre saker som görs i komedins namn.
Kolla bara på Jackass t.ex. Folk tycker DET är roligt.
Citera
2009-07-22, 23:30
Medlem
Citat:
Nu har ju inte vi all fakta, men jag tror att både du och jag är smarta nog att förstå att Nour förmodligen inte skulle göra något sådant "bara sådär", speciellt inte om man är ute på en klubb som privatperson.

Faktum kvarstår dock att hon sexuellt ofredar främlingar på stan, i ett tv-program, efter att hon bölat ut i kvällspressen om att hon själv blivit utnyttjad.

Distanslös hycklerska, alltså. Sådana personer behövs inte i media-sverige.
Citera
2009-07-22, 23:44
Medlem
Citat:
Det har du iofs rätt i, men jag syftar på den allmänna uppfattningen om Nour och att folk tycker hon är en liten flicka som borde tystas ner. Jag menar kom igen, hur ofta ser man inte värre saker som görs i komedins namn.
Det stora problemet är att Nour tror det är roligt att vara högljudd och odräglig. Hon tror att det är samma sak som Jackass och Borat humor. Hon har ju totalt missat poängen, det är en sak att förolämpa folk rätt ut och en annan att ställa luddiga ledande frågor/påståenden som får "offret" att släppa garden och försätta sig själv i pinsamma situationer.

Något som Nour missat helt, hon är ju totalt taktlös och alltså inte rolig någonstans.

Sen är det pinsamt att hon ska dra kvinnohatskortet varje gång någon påpekar detta. Feministerna håller ju henne flytande eftersom hon är tjej, snacka om tragiskt. Supporta kvinnorna som ÄR roliga och hjälp DOM upp istället och låt detta offer självdö...
Citera
2009-07-22, 23:48
Medlem
Grim_Reapers avatar
Citat:

Det är väl inte just VAD hon gör som gör mig upprörd utan att det är just HON som gör det, det känns som att hon om någon borde veta bättre och då är det ju synd att hon går ut och gör saker som faller i samma kategori som det hon själv blivit utsatt för.
Citera
2009-07-22, 23:49
Medlem
Citat:
Fast nä, där har du fel. Det är de komedisnuttarna du talar om som lyfts fram mest. Hon har gjort väldigt mycket som inte "innefattar offer av olika slag".

Jag tycker det är skitroligt när hon är grov i mun och gör det som inte förväntas av en kvinna. Sen när folk blir upprörda över det, det är ju helt sjukt stört och säger ganska mycket om vårt samhälle.

Deltron3030's svar på en annan av dina kommentarer kan även användas till att ge ett bra svar på den här kommentaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in