2007-10-27, 08:36
Medlem
crazymallas avatar
Hej!
Först och främst så vet jag inte om jag postar i rätt forum nu.
Jag har problem med min iPod Nano 4gb. Eller snarare problem med programmet iTunes. Sedan jag installerade om datorn så verkar det som att jag inte kan föra över nya låtar på iPoden. Jag kan föra in dom i programmet iTunes, men sedan händer inget, den för inte över låtarna till iPoden. De gamla låtarna finns kvar, men det går inte att göra något med dom, går inte att flytta, ändra eller radera. Låtarna syns, fast de är liksom uppljusade, sådär att man inte kan röra dom.

Hoppas jag gjort mig förstådd med mitt problem och att någon vänlig själ kan förklara stegvis (då jag är rätt trög) hur jag ska göra.

Tack på förhand!
Citera
2007-10-27, 08:48
Medlem
Khapis avatar
Det fanns någon klistrad tråd om iTunes och iPod på någon avdelning förut, minns ej var och hittar inte när jag söker. Men annars så verkar de flesta iPod-relaterade spörsmål samla sig i hemelektronik. Du kan ju prova där om du inte får svar här. Själv vet jag inte svaret på din fråga, jag ville bara vara hjälpsam ändå.
Citera
2007-10-27, 10:25
Medlem
crazymallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det fanns någon klistrad tråd om iTunes och iPod på någon avdelning förut, minns ej var och hittar inte när jag söker. Men annars så verkar de flesta iPod-relaterade spörsmål samla sig i hemelektronik. Du kan ju prova där om du inte får svar här. Själv vet jag inte svaret på din fråga, jag ville bara vara hjälpsam ändå.

Ok! Tack för hjälpen. Har nu postat ett nytt (likadant) inlägg på hemelektronikavdelningen. Hoppas få svar där. Tack än en gång.
Citera
2007-10-27, 10:29
Medlem
Micke666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazymalla
Hej!
Först och främst så vet jag inte om jag postar i rätt forum nu.
Jag har problem med min iPod Nano 4gb. Eller snarare problem med programmet iTunes. Sedan jag installerade om datorn så verkar det som att jag inte kan föra över nya låtar på iPoden. Jag kan föra in dom i programmet iTunes, men sedan händer inget, den för inte över låtarna till iPoden. De gamla låtarna finns kvar, men det går inte att göra något med dom, går inte att flytta, ändra eller radera. Låtarna syns, fast de är liksom uppljusade, sådär att man inte kan röra dom.

Hoppas jag gjort mig förstådd med mitt problem och att någon vänlig själ kan förklara stegvis (då jag är rätt trög) hur jag ska göra.

Tack på förhand!
Testa med Anapod.
Citera
2008-01-28, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Testa med Anapod.
Finns det något liknande program som klarar Gen.3 ipods?
Citera
2008-01-28, 17:43
Medlem
ephpod klarar gen 3 ipods (original, classic eller vad den nu heter).

Till TS: Det låter som du ställt in itunes/din ipod på att sync-läge. Stäng av det... Tror man i itunes gör det på egenskaperna för ipodden när du pluggat in den i datorn. D.v.s. klicka på din ipod när den dyker upp i itunes, så ska du nog finna någon kryssruta för synkronisering! Det borde lösa ditt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in