Citat:
Ursprungligen postat av Nänujävlar
Förväntar de sig massivt stöd från svenska folket? Vilka fler "folkkära" kändisar kan tänkas gå med i denna lilla klubb? Helge Fossmo? Stureplansprofilerna?
Stöd från det "stoppa-huvudet-i-sanden-likt-en-struts"-svenska folket? Nä, så långt hade de nog inte tänkt sig det hela ens i sina mest självförhärligande drömmar. Men "Stureplansprofilerna" är säkert heta kandidater till medlemsskap!
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Fattar inte riktigt föreningens syfte.
Det är mycket
du inte förstår! Sverige ligger på någon sorts "strykplats" inom den civilicerade världen vad det gäller rättssäkerhet, byggt på ett koncept uttänkt och framgångsrikt genomfört av det genomkorrumperade Socialdemokratiska partiet. Konceptet är att den lilla människan skall vara totalt maktlös gentemot statens myndigheter.
Du har ju själv utnyttjat detta med framgång i dina privata små fejder med Herr Dick, så du borde ju förstå vad det hela handlar om!
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Är säkert inget syfte med denna förening.
Dem vill synas lite till i media för dem är rädda att glömmas bort, och säkert få lite bidrag att göra vad dem själva vill med.
Som någon skrev bland kommentarerna under artikeln:
skall man skratta eller gråta. En del kan bara inte gå vidare med sina liv.
Totalt hjärndött inlägg! Jag tror att det sista Billy Butt vill är att synas mer i media! "Bidrag att göra vad
de själv vill med"? Du är ju dum på riktigt eller också är du Linda Rosing i förklädnad! Vadå
eller förresten! Grammatik kan du inte heller!
Kommentarer till artikeln hittar jag inga, så dem har du väl bara fantiserat ihop!?
Om du hade fått ditt liv förstört
bara på skoj, så skulle jag vilja se hur lätt du skulle ha för att gå vidare, ditt spån!
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
dom får nog rätt så mycket draghjälp av media och får nog en hel del att säga till om. Ska detta bli plattformern för Annas återkomst i politiken som justitieminister efter valet?
Och det tror du? Efter att samma media rapporterade som de gjorde
mot dem? Mediadrevet mot Billy Butt var ju enormt och
för en fällande dom. Mediadrevet mot Sjödinskan var något mindre, men den borgerliga pressen hade fest. Skulle de nu ändra sig och hjälpa dem att få upprättelse? Jag tror inte det!
Det är skoj på något vis, Thomas Hartman var under ett år där han drömt om att vara i hela sitt eländiga liv,
mitt i smöret! Sedan hände Crazy Horse-incidenten och efter den sossarnas valförlust och sedan den fällande domen. Lille TH finner sig tillbaka uppe i Umeå bakom ett skrivbord på landstinget, sittandes där och frenetiskt arbetandes på en plan att komma tillbaka där han anser sig höra hemma. Han skriver inlägg på forum, han startar en blogg, han startar en hemsida. Jag har tyvärr glömt namnet på hemsidan, var det
www.upprättelse.nu? Orkar inte leta, den var patetisk i varje fall. Och nu detta!
Uppmärksammas bör att
Den Fete lätt kunde ha dragit i några trådar och Sjödinskan skulle ha gått fri och kunnat fortsätta sin och THs karriär, men det gjorde han inte! Det skall han ha all heder för!