Inte mitt fel att jag är hundvakt och jag är omtänksam för jag frågade innan för bög hunden ska inte dö! Och ingen skrev att den kunde dö av lugnande/sömntabletter ELLER HUR?
Iaf så fick den 3 tabeletter inatt och jag kunde sova hela natten.
Enda bra tipset var att lämna över den vilket är gjort! Är åter fri fram tills 18.00 imorgon.
Spelar du dum eller är du dum på riktigt? Har du inte mål i munnen att säga NEJ? Har du ledsagare också?
En äcklig, stinkande, dreglande, juckande och jobbig hundjävel är alltid en jobbig hundjävel.
Ett välriktat slag i huvudet med en skiftnyckel borde göra den lugn och foglig tills ägaren kommer hem och kan anpassa sitt liv efter kräket igen.
En äcklig, stinkande, dreglande, juckande och jobbig hundjävel är alltid en jobbig hundjävel.
Ett välriktat slag i huvudet med en skiftnyckel borde göra den lugn och foglig tills ägaren kommer hem och kan anpassa sitt liv efter kräket igen.
En äcklig stinkande människa som röker/super/knullar rung är alltid jobbig, välriktat slag med huvudet med en skiftnyckel borde göra DET till en lugn och foglig sak tills någon mot förmodan skulle ta hand om DET.
EDIT: Sätt saker i perspektiv, och inse att en majoritet inte håller med dig och TS.
Trodde till en början av rubriken att dömma att hunden satte på dig men besviken vart jag när man läste innehållet
klart att en hund vill ha motion
släpp ut nissen på en äng el liknande & låt den springa av sig någon timme
gjorde själv detta med syrrans hund 2 ggr per dag när jag hade hand om den
sen så kan du ta några småpromenader med den åsså
så jobbigt är det inte..