Svara
  • 1
  • 2
2007-10-26, 22:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Fingerfärdigheten hade du ju (till stor del) kvar, problemet var bara guldfiskminnet som gjorde att du aldrig kunde hålla reda på var i låten du var... Jag tror framförandet hade blivit mycket bättre - rent musikaliskt, kanske inte underhållningsmässigt - om du hållit dig till H och skippat all alkohol och alla benson... Du måste verkligen ha varit packad, för både jag och RKD hade ju också tagit bendodiazepiner utan att förlora kontrollen...

Men nåja, jag tar det som ett tecken på att du uppskattade whiskyflaskan vi gav dig som present...

Till att börja med skulle jag nog inte har rökt mig så stenad, att jag sneade och var tvungen att dämpa skiten med alla downers.
Citera
2007-10-27, 00:47
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Till att börja med skulle jag nog inte har rökt mig så stenad, att jag sneade och var tvungen att dämpa skiten med alla downers.
Men vet du inte att alla problem som droger orsakar kan lösas med fler droger?? =P
Citera
2007-10-27, 00:48
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Men vet du inte att alla problem som droger orsakar kan lösas med fler droger?? =P

Jo, men jag skulle ha haft i så fall ha haft mer amfetamin för att kompensera den där sömniga oförmågan att hålla saker i minnet.
Citera
2007-10-28, 02:00
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Kanske inte borde satsa på drogerna på heltid samtidigt i så fall, haha... hur kan man spela fel på en tamburin, liksom?
Nej precis! Du får helt enkelt experimentera fram den perfekta kombinationen, en uppgift jag inte kan komma på en bättre kandidat för!
Haha, det min vän, är en väldigt bra fråga!
Citera
2007-10-28, 14:57
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeOl´MadHatter
Nej precis! Du får helt enkelt experimentera fram den perfekta kombinationen, en uppgift jag inte kan komma på en bättre kandidat för!
Haha, det min vän, är en väldigt bra fråga!

Jag var väldigt förtjust i att blanda morfin, tramadol, amfetamin och hasch förut, men tramadolen ger mig inte längre någonting, amfetaminet gör mig för stressad och jag snedtänder bara på haschet.

Hur som helst gick det väldigt bra att spela och skriva musik på den kombinationen, om man bara inte tog för mycket av något utan höll det på rätt nivå.
Citera
2007-10-28, 17:20
Medlem
började skratta när jag läste det där "alla flickor är horor, men det är bara de smarta som tar betalt"

4/5
Citera
2007-11-07, 23:46
Medlem
Citat:
Så det var
Kanske inte borde satsa på drogerna på heltid samtidigt i så fall, haha... hur kan man spela fel på en tamburin, liksom?

Jag tror han var ironisk när han skrev inlägget, samt att han inte visste om dina pianokunskaper
Citera
2007-11-08, 12:33
Medlem
Qidushs avatar
Det är alltid bra för självförtroendet att stöta på folk (fä) berusad och ändå känna ett intellektuellt övertag.

Trevlig rapport.
Citera
2007-11-08, 14:56
Medlem
adequates avatar
Fint, låten blev plötsligt mycket bättre efter att ha läst den här rapporten.
Citera
2007-11-09, 10:52
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Fint, låten blev plötsligt mycket bättre efter att ha läst den här rapporten.
Vänta bara tills vi gjort en ordentlig inspelning av låten!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in