Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-25, 14:06
Medlem
cecilia80s avatar
Hallå alla!
Har beställt lite av varje på Edit idag. Då jag inte provat nåt av det tidigare skulle jag vara tacksam för en recention. Jag beställde: Kratom, ice bud (nåt man både kunde dricka som te o röka), Salviaelixir (flytande), Salviajoints, nåt som hette Rush o som skulle förhöja njutningen vid sex samt några kapslar med örter som hette Happy caps. Just det jag glömde nämna Spice gold. Är det nån som har provat "vanliga" Spice o Spice gold? Är det stor skillnad? Jag försökte beställa Salvia extrakt oxå men det sålde de inte till Sverige, konstigt att jag fick köpa elixiret o de färdigrullade Många kramar
Citera
2007-10-25, 14:16
Medlem
lat_jävels avatar
Du kanske borde kolla i tråden som för tillfället är ovanför din (http://www.flashback.org/showthread.php?t=384396) istället för att starta en ny.

Spice Gold är väl så där men inte lika bra som Cannabis eller andra trevliga olagliga droger men i brist på annat så.

/lat_jävel

EDIT: Såg att du skrev där först och då kanske det var bättre om du väntade på ett svar där istället för att starta en tråd om det också.
Citera
2007-10-25, 14:32
Bannlyst
det är kass leksaksdrog, man blir trött får ont i huvdet. bara för människor som inte har nåt annat och vill "Leka droger"
Citera
2007-11-07, 23:18
Medlem
riotboyzs avatar
Skillnaden är klart märkbar mellan spice o spice gold. Köp gold, du får mer för pengarna så att säga.
Det är ju inte ngt substitut till annat men det e klart skönt att slappa med framför en film eller bara chilla på stranden.
Go for it.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in