2009-10-09, 10:11
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Bland övriga 24-fans måste jag fråga om någon gör som jag: sedan säsong 3 och framåt har jag kollat ut hela säsongen på två dagar. Första dagen kollar jag på ungefär 12-16 avsnitt och andra dagen på de resterande. I måndags slog jag personligt rekord i och med säsong 7 då jag kollade på 19 avsnitt första dagen, jag satt bänkad i soffan mellan 12-03, helt sjukt men det är ju så jävla bra serie. Någon som gör något liknande? Jag skulle aldrig palla att kolla på det på TV, jag väntar istället till jag har alla avsnitt och brukar beta av säsongen i slutet på maj, men i år har annat kommit emellan varför jag inte har sett säsong 7 förens nu.

Ungefär så. Jag började inte titta på serien föräns kanske det var dags för säsong 6, och då satt jag bara och väntade vecka efter vecka. Så när 7an kom försökte jag vänta ett tag innan jag började titta, men efter 6-7 veckor så brast dammarna och då såg jag alla dom avsnitten på en dag sen var det bara att snällt sitta och vänta igen ^^
Citera
2009-10-09, 14:03
Medlem
DertyHarrys avatar
Skönt att se att jag inte är ensam då, hehe.
Citera
2009-10-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Alternativt att Jack och Audrey får tillbringa resten av sina liv på nån fin strand

Hoppas inte jag. Audrey gick mig på nerverna såsom hon ifrågasatte Jack och hans arbetsmetoder hela tiden. Tycker i så fall att Renee och utvecklingen av hennes karaktär och relation till Jack var betydligt mer intressant.

Hade inte gjort något med ett nytt, intressant karaktärstillskott vid sidan av Jack nu när Bill är död, och Tony troligen är ute ur leken.

Jag gillade förövrigt senaste säsongen skarpt, och tycker den hämtade sig rejält från den betydligt mer mediokra säsong 6.
Citera
2009-10-09, 22:16
Medlem
Erkaa^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Skönt att se att jag inte är ensam då, hehe.

Jag har också gjort så. Kollade säsong 1 tom 5 på 8dagar. Tyvärr upptäcker amn ju mindre missar när man gör så främst på kläder osv.
Citera
2009-10-10, 03:26
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkaa^
Jag har också gjort så. Kollade säsong 1 tom 5 på 8dagar. Tyvärr upptäcker amn ju mindre missar när man gör så främst på kläder osv.

5 säsonger på 8 dagar, shit, det var strongt. Några fel och klädmissar har jag dock aldrig lagt märke till. Jag är väl för inne i avsnitten kanske, hehe.
Citera
2024-11-08, 15:45
Medlem
snooper123s avatar
Väldigt bra serie. Har kollat på den ett tag nu. Tycker att Mike Novic missar mycket som är framför hans ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in