2007-10-24, 22:58
Medlem
binics avatar
jag har fått låna trafikskolans dator i några dagar av en bekant till mig. nu undrar jag om kan på ngt sätt flytta över programmet till min egen dator. han har en cdrom och en usb port. jag kan tänka mig att det inte går att flytta över hela program katalogen genom usb till min dator då installationsfilerna lär ligga på andra ställen med.
några tips?

det här programmet har jag inte sett bland de som finns ute på nätet.
Citera
2007-10-24, 23:23
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av binic
jag har fått låna trafikskolans dator i några dagar av en bekant till mig. nu undrar jag om kan på ngt sätt flytta över programmet till min egen dator. han har en cdrom och en usb port. jag kan tänka mig att det inte går att flytta över hela program katalogen genom usb till min dator då installationsfilerna lär ligga på andra ställen med.
några tips?

det här programmet har jag inte sett bland de som finns ute på nätet.

Skaffa en cd-brännare och bränn det med nero eller alcohol 120%
Citera
2007-10-25, 15:43
Awaiting Email Confirmation
Får du tag i det får du jättegärna lägga upp på DC++ eller ge mig en kopia.
Citera
2007-10-25, 18:04
Medlem
Vet inte hur det går med USB<->USB på 2 olika datorer, men annars är det bara att ta en nätverkskabel emellan din och hans. Om den nu har det?
Citera
2007-10-25, 18:15
Medlem
Flytande_argots avatar
Är det "Trafikskolan TEO" så finns ju det att dra ner från piratebay.
Citera
2007-10-25, 22:33
Medlem
binics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Skaffa en cd-brännare och bränn det med nero eller alcohol 120%

Haha, den var bra!?? Tror du inte jag tänkt ¨på det? Som sagt har den inte brännare, vanlig cdrom bara. Dock hade den en usb port. Och jag kommer att föra över program katalogen till en extern hdd. Ingen anning om det kommer funka.

Programmet isig vet jag inte så mkt om mer än att jag inte sett den bland dom som finns på nätet. Man måste ha ett lösenord för att komma åt det, dvs man måste klicka där på "genom nätverk" och sedan knappa in anv. + lösenord. sen kommer man in och kan välja mellan de olika behörigheten dvs A, B, BE etc. Sen finns det ett administratörs konto som man kan styra allt med, boka in för prov osv men det har jag inte tillgång till.
Citera
2007-10-26, 00:45
Medlem
Och sen ska du ut i trafiken, tänker du?

Darwin Award återigen.
Citera
2007-10-26, 01:39
Medlem
oswes avatar
Om programmet nu har en administratör, tror du inte det är ett program för trafikskolor så de har hålla koll på dig och se vart du ligger osv? Jag har ganska nyligen klarat teoriprovet, och testade 3 olika program som jag inte märkte någon större skillnad på. Så istället för att försöka fixa programmet och lättare klara provet tycker jag att du skall plugga med något annat program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in