2007-10-24, 21:42
Medlem
Hur br jag mig t exakt fr att spara ner mina Kontakter och mina mail jag har i outlook p en extern hrddisk?

Citera
2007-10-24, 21:48
Medlem
gadzooxs avatar
File -> Import and Export -> Export to a file -> vlj Personal Folder File (.pst) och markera den mapp du vill exportera. Frslagsvis hela mailboxen, glm inte kryssa i "Include subfolders".

Fr att importera mailen gr du det omvnda: File->import and export -> Import from another program or file -> pst -> ppna filen och vlj vart och hur du vill importera innehllet.
Alternativt gr du bara File -> Open -> Outlook data file, s fr du .pst-filen som en separat grupp i mapptrdet.
Citera
2007-10-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
File -> Import and Export -> Export to a file -> vlj Personal Folder File (.pst) och markera den mapp du vill exportera. Frslagsvis hela mailboxen, glm inte kryssa i "Include subfolders".

Fr att importera mailen gr du det omvnda: File->import and export -> Import from another program or file -> pst -> ppna filen och vlj vart och hur du vill importera innehllet.
Alternativt gr du bara File -> Open -> Outlook data file, s fr du .pst-filen som en separat grupp i mapptrdet.
Okej tack s mycket
Hnger kontakterna med d ocks?
Citera
2007-10-24, 22:15
Medlem
gadzooxs avatar
Om du vljer att exportera kontaktmappen, s ja... ven kontakterna r ju en undermapp i mailboxen. Contacts/kontakter heter den, konstigt nog

Kolla menyn Go -> Folder List eller nt s ser du den.
Citera
2007-10-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Om du vljer att exportera kontaktmappen, s ja... ven kontakterna r ju en undermapp i mailboxen. Contacts/kontakter heter den, konstigt nog

Kolla menyn Go -> Folder List eller nt s ser du den.
Tack s jttemycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in