2007-10-24, 20:57
Medlem
borrizs avatar
Mitt liv har oåterkalleligen förändrats i fredags så min son 'tittade ut'.
Jag går hemma och är vilsen som alla andra nyblivna föräldrar, så jag letar efter ett forum där jag kan ventilera min frågor.
Tyvärr kan jag inte hitta någonting här, finns det något mörkt hörn på Flashback jag har missat?
Visst kan jag gå in på typ: Vi föräldrar, men det är ändå Flashback som är "hemma".
Citera
2007-10-24, 21:18
Medlem
LadyTieras avatar
Samlevnadsforumet för den känslomässiga biten och medicin om du kanske undrar något över hans utveckling, bostadsforumet om att säkra hemmet tills han börjar gå, matforumet till när du ska börja med smakportioner osv osv
Citera
2007-10-24, 21:24
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Samlevnadsforumet för den känslomässiga biten och medicin om du kanske undrar något över hans utveckling, bostadsforumet om att säkra hemmet tills han börjar gå, matforumet till när du ska börja med smakportioner osv osv
Samt drogakuten när det blir aktuellt
Citera
2007-10-24, 21:40
Medlem
rebbans avatar
Nog för att det är bra med varierade forumsdelar på FB men nått barnforum bör icke finnas..
Dom flesta frågorna går att ställa i dom befintliga delarna redan. Det räcker gott och väl i mina ögon..
Citera
2007-10-24, 22:17
Medlem
Snövits avatar
Här diskuteras frågan också: http://www.flashback.org/showthread.php?t=433291

Vi hade tidigare ett forum som hette sex och samlevnad men det delades upp till erotik och sexualitet samt relationer och samlevnad och som LadyTiera skriver så passar många av barnfrågorna in i relationer och samlevnad.
Citera
2007-10-25, 12:14
Medlem
NOiDs avatar
Familjeliv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in