2000-06-12, 23:51
Medlem
Ultima Thule

Inte att glmma att de r helt rkassa musiker, sngen suger trummisen helt off, hall finns det verkligen nn som tycker det r bra??? Fan broder daniel r ju rena underbarnen jmfrt med UT. Nassarna har verkligen frtvivlat dlig musiksmak, undrar vad det kan bero p, mindre hjrna kanske. Texterna r ett kapitel fr sig orkar inte ens ta upp det.....
Citera
2000-06-14, 02:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Ultima Thule

ultimathules sngare sjunger bra och felfritt (jag e sng pedagog s jag kan mina saker), och jag ser inte heller ngot fel deras trummis, jag gillar deras ltar om asatron mm och tycker att ut r musik fr alla och inte bara fr s kallade "nassar". Synd att deras studio blev nedbrnd.
Citera
2000-06-14, 10:55
Medlem
Ultima Thule

stoltvnsterpartist:Hoppas verkligen att du var ironisk, annars var har du lrt dig till sngped? Baksidan av ett fling paket eller?
Citera
2000-06-14, 19:05
Medlem
Ultima Thule

Dipper, det skulle vara trevligt om du kunde ge ngra exempel p bra vikingarock isnnafall eller r det bara s att du inte gillar den typen av musik?
Om du inte gillar musikstilen varfr uttalar du dig verhuvud taget?
Citera
2000-06-15, 13:41
Medlem
Ultima Thule

man kan vl uttala sig om hur kassa musiker de r utan att fr den sakens skull behva gilla musikstilen...
Citera
2000-06-15, 23:02
Medlem
Ultima Thule

Det finns en liten (Med en stolt Finsk? flagga utanfr) affr p Vsterlnggatan 31 i gamla stan,som i alla fall har Tule..
.
Radio-shopen AB
Vsterlnggatan 31
Gamla Stan
Tele 08-4415158

Hej d..
Citera
2000-06-18, 09:56
Medlem
Ultima Thule

stolt vnsterpartist "rkar" ha samma mailadress som en "knd" nasse som har skrivit en hel del inlgg p konferenserna hr p Flashback, jag orkar inte kolla vad han brukar kalla sig nu..men det r namnet p ett nasseband med 88 efter typ Aiwass88 men inte riktigt
Citera
2000-06-23, 11:13
Medlem
Ultima Thule

varfr inte lyssna p lite radikalare musik n ultima thule. t.ex Bound for glory, brutal attack eller no remorse. ultima thule r bara mesar som inte str fr sina sikter. sjlv fredrar jag den utmrkta stmman av jan sparring.
Citera
2000-06-23, 21:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Ultima Thule

ultima thule spelar vinkarock och inte vit makt musik och dom r ju inte mesar heller fr jag har d inte ht ngot vit makt band som spelar hlften s bra som UT
Citera
2000-06-25, 13:03
Medlem
Ultima Thule

Istllet fr att spendera dyra pengar p skit musik kan du ju istllet
kpa dig en gittar ovh brja klinka. P en vecka br du ha ntt samma resultat som Ultima Thule!
Citera
2000-06-25, 14:05
Medlem
Ultima Thule

Att nn pstr att Ultima Thule str fr nazisem visar bara att den personen inte har tnkt en egen tanke, utan tar sina sikter frn vad denne lser/ser/hr i media. Sorgligt...sorgligt
Citera
2000-07-06, 02:46
Medlem
Ultima Thule

Hehe...diskarna gr varma. Ultima Thule...hm. Visserligen kan man inte beskylla dessa gossar fr att vara musikaliska genier, men sg den som utnmner Back Street Boys fr detsamma?
Vad det gller snacket om Nassar och rassar och annat trams kan det frmodligen uteslutas...Kan en Svensk fr vara svensk och besjunga sin historia utan att bli anklagad fr att vara nazist, rasist?
Att vara nationalist innebr i dess rtta mening inte att utstta andra nationaliteter fr svartmlning. Det innebr kort och gott att st upp fr vem man r, utan flosker och urkter. Sverige har en jvligt intressant historia, som vi knappast fr ta del av utan hysteriska skrik om Rasism och Nazism. Bttre vore, och i synnerhet nu, nr hela *EUropa* ska bli grnslst att ppna drren fr vr historia, utan *skam* ( som vissa hvdar ), och helt enkelt acceptera fljande: VI SOM R SVENSKAR R SVENSKAR...Vissa personer, ( och frvnansvrt infantila ), har mycket svrt fr detta faktum. Man kan inte *byta* nationalitet p bestllning...Ni som s vackert vill kalla de mnniskor som kommer hit, antingen som flyktingar eller bara invandrarare, fr "nya svenskar" hnar i stllet dessa! Vem fan har sagt en nskan att bli kallad "Ny svensk" av dessa? Vem utav de har krvt att f "bli svensk"? Ingen...Det enda de har krvt r rttigheterna, skyldigheterna till sitt "nya land" skiter de fullstndigt i.
...liksom jag skiter i virrpannorna som besudlar vra frfdrar, ingen historia kan st oskriven, inte ens den svenska. Ingen kan frneka sitt ursprung, inte ens en svensk...Ingen kan styra ver mnniskoden, inte ens en svensk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in