2007-10-23, 22:29
Medlem
NudasVeritass avatar
Jag vet inte om någon kommit med detta förslaget tidigare, men det skulle vara bra om det fanns en funktion där man under varje länk till en tråd som man har postat i, har en liten knapp/länk som hoppar till det senaste inlägget man skrev i tråden. Väl "inne" i tråden vore det trevligt om det fanns "Stega tillbaka" (dvs. hoppa till inlägget man postade innan det sista, osv), och "Stega framåt" (om man har stegat tillbaka).

Med denna funktion blir det lite lättare att hänga med i trådarna och snabbt återblicka över vad man senast skrev. Är det genomförbart?
Citera
2008-03-07, 18:28
Medlem
Unleasheds avatar
Jag har också saknat en liknande funktion. Som sagt, skulle vara mycket lättare att hänga med i långa trådar.
Citera
2008-03-07, 18:50
Medlem
Ankishs avatar
+1

Underbar funktion som jag längtat efter.
Citera
2008-03-07, 18:51
Medlem
ChristianXs avatar
Det finns ju funktionen "Visa första olästa". Den borde väl utföra ungefär det?
Citera
2008-03-07, 19:08
Medlem
Alexandres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det finns ju funktionen "Visa första olästa". Den borde väl utföra ungefär det?

Den förutsätter att man kollar alla trådar man skrivit i när man väl blir inloggad. Ibland när man exempelvis sitter och slösurfar på en rast så hinner man inte kolla alla underforum (även fast inte jag skriver så jättemycket), och nästa gång man loggar in har det (visa första olästa) ställt in sig till den förra inloggningen.
Citera
2008-03-07, 19:27
Bannlyst
håller med
Citera
2008-03-07, 19:29
Medlem
Eigenfaces avatar
Jag vill också! Det skulle vara perfekt om den fanns i den tonade rutan längst upp till höger där det står "välkommen tillbaka, ******" osv.
Citera
2008-03-07, 19:32
Medlem
irbors avatar
Jag skulle älska det här, har hänt ibland att jag hittat trådar som jag helt glömt bort som man fört en diskussion i lite halvsurt att svara ett halvår senare.
Citera
2008-04-26, 21:36
Medlem
hur blir det med en sån funktion?
vi väntar...
Citera
2009-05-05, 13:17
Medlem
mrdominiks avatar
+1 !!

Ibland ser jag att jag skrivit i någon tråd som har över 100 sidor, lite jobbigt att leta igenom varje sida för sig.
Citera
2009-05-05, 20:42
Moderator
MondoBizarros avatar
Fungerar inte prenumerationer för er?
Innan jag upptäckte hur underbart det är att prenumerera på trådar tyckte jag precis som ni, men numer klickar jag bara rutinmässigt på Kontrollpanel och får direkt upp alla trådar jag skrivit i eller valt att prenumerera på.

För att sen hitta mina egna tidigare inlägg eller där jag blivit citerad använder jag "Sök i det här ämnet" uppe till höger och söker på mitt nick.
Kanske inte exakt det som efterfrågades, men funkar ändå bra nu när sökfunktionen är igång som den ska.
Citera
2009-05-10, 00:25
Medlem
misfitmes avatar
funkar det även om man inte skapa tråden?
Senast redigerad av misfitme 2009-05-10 kl. 00:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in