Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-23, 20:00
Medlem
PocketRockets avatar
Jag har absolut inget intresse av att läsa i drogavdelningen eftersom droger inte existerar i min värld. Däremot bevakar jag alla nya inlägg på Flashback via RSS, vilket gör att jag även ser nya inlägg i drogavdelningen.

Så långt inga problem.

Däremot slås jag av hur ofta någon panikdrabbad användare skapar en tråd gällande något pissprov dom ska in på, med alla obligatoriska frågor på det.
– Hur länge sitter CB kvar i kroppen, vad har polisen rätt att göra, måste jag berätta för mamma osv...

Vore det inte på sin plats med en klibbig tråd som är den ENDA tråden som handlar om pissprov? Kanske kan droganvändarna till och med lära sig att söka i den tråden och finna att svaret på deras fråga förmodligen redan besvarats typ två hundra gånger.

Mina fem cent.
Citera
2007-10-23, 20:09
Medlem
Corvs avatar
Den i Drogakuten klistrade tråden [FAQ om drogtestning] brukar ofta användas till generella frågor om pissprov, detta tycker jag fungerar bra. Sedan så finns det även Urinprovstråden från cannabis, vilken är till för pissprovsrelaterade frågor om just cannabis. Detta tycker jag är ett bra arrangemang. Det som det faller på är nybörjarnas ovilja att använda just dessa trådarna. Detta i kombination med lite inaktiva moderatorer(min åsikt) gör att det ofta blir fullt av småtrådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in