2003-08-03, 16:32
Medlem
Mysharrys avatar
Jag tycker det verkar som om min lokala videoblatte får sämre med porr, varför då? Är detta ett lokalt problem eller spritt över hela landet? Jag trodde att de tjänade bra pengar på porren. Förr hade han alltid de senaste filmerna, nu är det gammalt avrunkat skit. Mycket tysk anal-film, som ju iofs är vacker, men jag vill ha normal knullfilm, typ Bestseller, Maxs, Private etc. Varför är det så? Tar han in några nyheter så är det på VHS, det är väl inget som VHS-runkar längre? Jag har märkt ett uppsving på gayhyllan också, som har vuxit i omfång. Otäckt. Det innebär ju att jag får sämre utbud. Att folk vill titta på män som stoppar snorren i prutten på andra män skiter jag i, jag bekymrar mig över mängden porr jag får tillgång till.
Ge mig också tips på ett par riktigt bra porrfilmer, gärna nyare och inte Fäbojäntan och dem.
Citera
2003-08-03, 16:41
Medlem
I Göteborg är det BARA VHS som gäller.
I alla fall i P-Filmsbutikerna.
När man bor i en stad som Gbg, så är ju utbudet ENORMT.
En p-butik får in mellan 40-50 nyheter per vecka. 8O 8O 8O

Folk är trötta på Vanilj sex, det är därför Private rasar.
Dom har tappat 30-40% av marknaden i Sverige.
Därför kostar deras filmer ENDAST 99 kr att köpa nu istället för
189-229 som det gjorde förut.

I Gbg är Max Hardcore, GGG-filmerna och filmer från Diablic, Anabolic, Evil Angel, Elegant Angel väldigt populära.
Regissörer som Joey Silvera, John Stagliano, Rocco Siffredi, John Leslie
är dom som gäller.
Citera
2003-08-03, 17:21
Medlem
garbages avatar
Vill du ha stort utbud så är det internet som gäller. En annan sak som är bra är diverse filmfestivaler & galor. Många delar av dessa är endast för inbjudna, men det brukar finnas ett väldigt stort kringarrangemang för allmänheten. Jag kan rekommendera Hot d'Or i Cannes. Genom flitiga besök på sådana trevligheter, har jag mycket signerade porrfilmer, bilder, affisher etc. Utbudet är enormt inom alla genre & format.

Självklart tillkommer det vissa merkostnader i form av resor & hotellrum m.m. Överlag tycker jag att det är värt det. Särskillt ifall du kan visa upp en bild, på dig & en porrbrud, med dina händer på hennes bröst & hennes händer på din kuk.
Citera
2003-08-03, 19:20
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbage
Särskillt ifall du kan visa upp en bild, på dig & en porrbrud, med dina händer på hennes bröst & hennes händer på din kuk.

Skulle en sån bild hamna i händerna på kvinnan i mitt liv så behövde jag inte bekymra mig om porrutbudet hos videoblatten mer. 8O
Citera
2003-08-03, 22:34
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Skulle en sån bild hamna i händerna på kvinnan i mitt liv så behövde jag inte bekymra mig om porrutbudet hos videoblatten mer.

Med en så känslig kvinna kanske du borde se dig om efter en ny dam istället för att oroa dig om det lokala porrutbudet...
Citera
2003-08-03, 23:10
Medlem
Mysharrys avatar
Ja du min unge vän, har man sån jävla tur så man får tag på en sån kvinna som hon så är man beredd att göra vissa offer.
"We´re not worthy" för att citera Wayne.
Citera
2003-08-03, 23:30
Bannlyst
Max Hardcore och Sodoms 120 dagar bör vara basutbud hos alla uthyrare värda namnet. 8)
Citera
2003-08-04, 00:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Max Hardcore och Sodoms 120 dagar bör vara basutbud hos alla uthyrare värda namnet. 8)

MAX brukar ha fina brudar med stora tuttar
Citera
2003-08-04, 11:39
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:

Den enda filmen han har med Fine Farbror Max är Max Hardcore i Burma, tysk text på omslaget. Sodoms 120 dagar har jag på VHS, fast jag tycker nog det är ganska låg RA på den.
Citera
2003-08-04, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Citat:

MAX brukar ha fina brudar med stora tuttar
...som han gör till pissoarer och spypåsar, den lyckosten. 8)
Citera
2003-08-04, 12:19
Medlem
Maxs suger

Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Elvis

I Gbg är Max Hardcore, GGG-filmerna och filmer från Diablic, Anabolic, Evil Angel, Elegant Angel väldigt populära.
Regissörer som Joey Silvera, John Stagliano, Rocco Siffredi, John Leslie
är dom som gäller.
´

Tyvärr är Maxs inne och försör dessa då de har importavtal med många bolag. De klipper ner dom och ändrar titeln vilket är förödande.
Maxs politiskt korrekta stil irriterar.
Exemplevis har de klippt bort mer än tio timmar av den suveräna serien "Euro Angels" (i Sverige kallad "Bakvärk".....gäsp). Allt som är lite för "hårt" tages bort.
Köp på import framför att gynna Maxs. Tyvärr har ju Maxs nästan monopol i de större videobutikerna.
Citera
2003-08-04, 15:37
Medlem
Re: Maxs suger

Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Exemplevis har de klippt bort mer än tio timmar av den suveräna serien "Euro Angels" (i Sverige kallad "Bakvärk".....gäsp). Allt som är lite för "hårt" tages bort.
Köp på import framför att gynna Maxs. Tyvärr har ju Maxs nästan monopol i de större videobutikerna.

Hur vet du att de är klippta????

Då är du väl glad att det går så dåligt för Private i Sverige eftersom det går under Maxs.

Ja, men det är inte bara i porrens värld det ändras titlar på,
Sverige är det sjukaste landet i VÄRLDEN när det gäller titlar på Film/Video.

Kan inte fatta att man döper om en film med en engelsk titel till en annan engelsk titel. :?: :?: :?:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in