Detecting floppy drive a media. Drive a error. System halt.
Har ingen floppy, googlade. Läste att de andra hade problem med batteriet. Kan det vara så enkelt som att batteriet som spökar med att den startar om sig själv?
jag hade samma problem tidigare. lämnade in datorn och det visade sig att det va nån krets i moderkortet som va bränt. har du garanti kvar kan du ju maila försäljaren och säga vad som händer och skicka iväg det
Min dator har börjat starta om sig själv helt utan någon anledning. Ingen förvarninge eller någonting. Har varit så i lite mindre än en vecka.
Har inte installerat något program eller så. Redan försökt att återställa datorn samt sökt igenom den. Något förslag vad det kan vara?
Öppnade och tittade in en sväng. Kylningsblocken till processorn, grafikkortet och hårddisken är ganska varma fast jag bara surfar på internet. Fast inte så varma att man inte kan ha handen där.
Tja fick samma problem.. med felsökning så var det moderkortet som hade gett upp . hur och varför det kan jag inte svara på men funderar fortfarande på det..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!