Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Och med era menar du Admins syfte då hoppas jag. Eftersom det ju är han som sätter reglerna som vi moderatorer rättar oss efter.
I och med att ni väljer att vara moderatorer - det är ju ingen som tvingar er - så är ni precis lika skyldiga till hyckleriet. Faktum kvarstår att det enligt reglerna är förbjudet att posta bilder som är helt lagliga i GB, och tillåtet att posta bilder som skulle ge dig fängelse.
Under de första åren efter bolagets flytt till GB så påpekade jag också många gånger för admin att det då i GB var det tillåtet med toplessbilder på flickor från 16 år (några av de mer kända som började sin toplesskarriär som
page three girls vid 16 års ålder är Samantha Fox och Lindsey Dawn McKenzie); de publicerades till exempel i Adult Sport och Sunday Sport och andra veckotidningar, med stora rubriker på förstasidan som "16 YEARS OLD AND THE BIGGEST TITS IN BRITAIN". Dock ignorerade admin detta helt och hållet, trots att jag till och med scannade in annonser för dessa tidningar, annoner som jag lustigt nog var tvungen att censurera för att inte bli bannad med hänvisning till brittisk lag!
Så kom inte med fler påståenden att det här har något med brittisk lag att göra.