Citat:
Ursprungligen postat av djb2
Nej jag har ingen aning.
om du inte har betalat för ditt os (piratkopia) så är det nog en bättre idé att installera om och köra 32-bits istället.
om du har betalat kanske det kan vara en god idé att kontakta microsoft och fråga om du kan få byta ditt ex mot motsvarande 32-bitars?
Vill du ändå fortsätta köra så räkna med en hel del forumhängande den närmsta framtiden. Har redan ont om tid enligt mig själv, skulle inte ha tid med att fixa systemproblem och sitta i forum två timmar om dan bara för att höja prestandan med några procent :/
Lycka till
Jag använder tyvärr 64-bitars programvara så att övergå till 32-bitars är inget val. Prestandan är inget problem. Visst, alla Source-spel fungerade skit tidigare men antingen har ATi utvecklat bättre drivrutiner eller så är det Valve som släppt en updatering till motorn igen. Det fungerar suveränt nuförtiden även om det är Vista! Dock är självaste Steam urflippat... även om spelen flyter fint... när Steam startat korrekt så att säga. Jag vet inte vad du menar när du snackar om att "sitta i forum två timmar om dagen för att höja prestandan med några fåtal procent".