• 3
  • 4
2007-10-23, 20:22
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_hussa
Jag besvarade en kommentar bara, att blanda Xanor med Citodon (Smärt stillande) det är ju rena skiten.

Och för det andra så vet du nog itne vad du talar om, Så du tror att det bara finns ett företag som gör alla medecin? där har du fel, finns ju fan skit många som gör samma grej, Roche är att rekomendera, Xanax slår inte ett dugg som Xanor,jag har sådana bredvid mig,så varför känner jag på 4 xanor och behöver typ 8st Xanax för att känna samma känsla?
Eller ska du säga att det sitter i pschyket oxå! haha

Pharmacia Upjohn tillverkar både xanor och xanax. Det är exakt samma tablett som säljs under två olika namn i olika delar av världen. Både förpackningarna och tabletterna är identiska och dom fungerar exakt lika bra. Om du uppfattar att xanor är bättre än xanax så har du antingen fått falska xanax eller tagit tex 2mg xanor gentemot 1mg xanax.
Citera
2007-10-23, 20:26
Medlem
Citat:
asså du borde nog sluta ta sånt, läs på www.Fass.se och läs noga, Antideppresivt medel Xanor dvs det är en ångest dödande medecin. ööööö !!

Alltså ångestdämpande inte antideppresivt...
Citera
2007-10-23, 20:26
Bannlyst
???

Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Pharmacia Upjohn tillverkar både xanor och xanax. Det är exakt samma tablett som säljs under två olika namn i olika delar av världen. Både förpackningarna och tabletterna är identiska och dom fungerar exakt lika bra. Om du uppfattar att xanor är bättre än xanax så har du antingen fått falska xanax eller tagit tex 2mg xanor gentemot 1mg xanax.

hehe jag vet vad jag tar och inte tar, så fall måste jag tagit identiska tabletter men dom slår mindre bra fast det är samma menar du?

nja det är itne bara jag som säjer så,finns ju hundratals människor med samma erfarenhet som mig,gå med i Benzo forumet och kolla runt lite vad folk talar om,så du inte tror att det är enbart jag med falsk propaganda.
Citera
2007-10-23, 20:27
Bannlyst
???

Citat:

hehe jag vet vad jag tar och inte tar, så fall måste jag tagit identiska tabletter men dom slår mindre bra fast det är samma menar du?

nja det är inte bara jag som säjer så,finns ju hundratals människor med samma erfarenhet som mig,gå med i Benzo forumet och kolla runt lite vad folk talar om,så du inte tror att det är enbart jag med falsk propaganda.
Citera
2007-10-23, 20:28
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
asså du borde nog sluta ta sånt, läs på www.Fass.se och läs noga, Antideppresivt medel Xanor dvs det är en ångest dödande medecin. ööööö !!

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, men xanor (alprazolam) är en bensodiazepin alltså lugnande och ångestdämpande och inte antidepressivt.
Citera
2007-10-23, 20:30
Bannlyst
Värkande ämnet

Citat:
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, men xanor (alprazolam) är en bensodiazepin alltså lugnande och ångestdämpande och inte antidepressivt.

Jag pratar om hur det slår på folk och inte vad det inehåller, alprazolam är det verkande ämnet i xanor, men jag pratar om skillnaden på Xanor och Xanax, ska ju vara samma skit,men icke!
Citera
2007-10-23, 20:32
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Jag pratar om hur det slår på folk och inte vad det inehåller, alprazolam är det verkande ämnet i xanor, men jag pratar om skillnaden på Xanor och Xanax, ska ju vara samma skit,men icke!

Det finns INGEN skillnad det är samma tablett tillverkad av samma företag under två olika namn.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in