Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-22, 13:37
Medlem
Som det är nu är det (för mig iaf) svårt att hänga med i posts man deltagit i så jag har gjort en grafisk skiss på nåt som skulle kunna finnas i kontrollpanelen.
Citera
2007-10-22, 14:22
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vreborlo
Som det är nu är det (för mig iaf) svårt att hänga med i posts man deltagit i så jag har gjort en grafisk skiss på nåt som skulle kunna finnas i kontrollpanelen.

Kanske det beror på att jag är tant, men jag upplevde det hela mer tillkrånglat på nåt sätt. Mycket text att läsa. Och varför skulle jag vilja veta hur många tecken det är i svaret?
Citera
2007-10-22, 16:16
Medlem
AlitheSeconds avatar
I kontrollpanelen ser jag alla trådar jag skrivit i och trådar som jag ändå valt att prenumerera på. Vad är problemet? Jag tycker att det fungerar kanon!
Citera
2007-10-22, 16:50
Medlem
toMishs avatar
Det där var för plottrigt, och det fungerar som ser ut nu. Det känns dessutom onödigt att lägga energi på det.
Citera
2007-10-23, 01:14
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
I kontrollpanelen ser jag alla trådar jag skrivit i och trådar som jag ändå valt att prenumerera på. Vad är problemet? Jag tycker att det fungerar kanon!

Exakt.
Känslan jag får varje gång jag läser en sån här tråd är att folk helt enkelt inte känner till prenumerationer, vilket är det överlägset enklaste sättet att hålla koll på vad man skriver.
Citera
2007-10-27, 05:28
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Exakt.
Känslan jag får varje gång jag läser en sån här tråd är att folk helt enkelt inte känner till prenumerationer, vilket är det överlägset enklaste sättet att hålla koll på vad man skriver.

Många verkar själva hålla på och lägga till prenumerationer i trådar de skrivit i, men man kan ju också ställa in så att det automatiskt läggs till prenumeration så snart man skrivit i en tråd.

För den som inte vet: Kontrollpanel -> Redigera alternativ -> Meddelanden & ämnesbevakning -> Standardalternativ för ämnesprenumeration

Utan prenumerationer skulle jag inte orka med FB; prenumerationssidan ligger konstant uppe i en flik för att då och då uppdateras. Är man som jag och härjar lite överallt på ett så stort forum som FB är det ett suveränt verktyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in