2008-01-02, 19:52
Medlem
ZRydens avatar
Bli inte förvånade om trådstartaren har fel på båda sina efterblivna punkter. Dvs doping och "kulturberikning" (tuff ord fö, verkligen...).

Skapligt korkat och oinsatt uttalande.
Citera
2008-01-03, 12:47
Medlem
direktörns avatar
Hennes sambo/pojkvän heter Tiio Söderhjelm. Om han är kulturberikare låter jag vara osagt. Det beror på vad TS räknar som kulturberikning.
Vad jag vet så är han själv skidåkare. Tror han tillhör det svenska utvecklingslaget.

Han ska tydligen vara uppvuxen i Funäsdalen.
Citera
2008-01-03, 13:03
Bannlyst
Dagens skratt

Flytta till humor. TS kanske inte hört talas om hård träning och acne? Somna om
Citera
2008-01-04, 19:11
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Såg precis ett reportage i Sportspegeln om vårt nya skid-ess Charlotte Kalla. Hon har ju på kort tid slagit sig in i världseliten, något som är väldigt ovanligt för en svensk skidåkartjej. Men inslaget avslöjade henne rejält. Hon hade massor med finnar i pannan och det är ju det första kännetecknet när det gäller doping. Så bli inte förvånade om det avslöjas inom kort att hon är dopad. Synd på en sån härlig tjej å andra sidan har hon ju redan visat att hon är lite småkorkad, då hon redan har låtit sig kulturberikas. Hennes kille heter ju Tiio Percival i förnamn.

I mina lite yngre år hade jag också finnar, jag trodde själv att jag dopat mig, men hade ju inte ätit nåt. Kanske nån på gymmet som sövt mig och tvingat i mig? :S
Citera
2008-01-05, 14:59
Medlem
Kan inte påstå att jag bryr mig särskilt mycket om någon av dem alpina sporterna längre. Dessa sporter är döda och profillösa. Om hon är dopad har hon min respekt.
Citera
2008-01-05, 15:12
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Kan inte påstå att jag bryr mig särskilt mycket om någon av dem alpina sporterna längre. Dessa sporter är döda och profillösa. Om hon är dopad har hon min respekt.

Du verkar däremot ha dopat dig med kvicksilver ett tag.
Sedan när blev längdåkning en alpin sport?
Citera
2008-01-05, 15:14
Medlem
NirvanAs avatar
Alla är dopade, hänger bara på att lyckas att inte åka fast.... tillväxthormoner och diverse peptider är svåra att spåra te.x
Citera
2008-01-06, 17:30
Medlem
Igens avatar
exakt alla är dopad. Förr eller senare så dopar alla sig tillhör sporten
Citera
2008-01-06, 17:46
Medlem
schabo-labos avatar
Efter att ha sett på klippet på svt.se i dagens Tour de ski, skulle inte jag bli förvånad om hon åkte fast för något. Helt makalöst ryck, har nog inte sett något liknande.
Citera
2008-01-06, 18:18
Medlem
ZRydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Efter att ha sett på klippet på svt.se i dagens Tour de ski, skulle inte jag bli förvånad om hon åkte fast för något. Helt makalöst ryck, har nog inte sett något liknande.

Men sluta vara en efterbliven förlorare, du gör bara bort dig själv när du (ni för den delen) visar dig så oinsatt. Nionde sträcktid idag t.ex, en och halv minut efter bästa tid (Kuitunen sisådär tjugoförsta åktid...). 1.23 minuter av dessa torskade Kalla i själva slalombacken. Rätt kasst för att vora dopad...
Citera
2008-01-06, 19:47
Medlem
schabo-labos avatar
Där ser man så fel jag kan ha när jag inte följer hela loppet.
Citera
2008-01-06, 19:53
Bannlyst
Finnar..Dopad. Ja, tvåan i tävlingen Virpi Kuitunen har varit dopad, och är dessutom en finne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in