• 4
  • 5
2007-10-22, 19:58
Medlem
apanpapan2s avatar
Din brevbärare tog det säkert själv och sitter och myser med en spliff av det i detta nu. Såg en snubbe med posten uniform på sig på förra GMM...
Citera
2007-10-22, 20:00
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanpapan2
Din brevbärare tog det säkert själv och sitter och myser med en spliff av det i detta nu. Såg en snubbe med posten uniform på sig på förra GMM...
Faktiskt inte helt otroligt. Jag menar, vem polisanmäler en stöld av CB? Så ifall en stoner på posten känt lukten kan han mycket väl ha tagit paketet.
Citera
2007-10-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dahfinn
Betala nej, men de lär väll bli husrannsakan, urinprov osv?

Lär? Tror du snuten knackar på hos alla som får sina budmai-paket tagna i tullen?
Citera
2007-10-22, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Hey! klart som fan jag inte var med på att han skulle börja rita bilder på joints och skit på brevet. Vad tror ni? Jag känner inte kranen bra öht och har bara haft flyktig kontakt med honom, så jag ANTOG att han inte skulle vara dum i huvudet och rita spliffar på kuvertet. Är jag dum i huvudet för att jag antog att han inte skulle göra det? Ok, fine.

Jag tror att din sk "kran" inte skickat något brajj till dig överhuvudtaget. Han sa det där om att han skickat brajjet i ett tunt kuvert och ritat en joint utanpå, eftersom han ville slippa skicka något till dig. Då kan han nämligen förklara brevets frånvaro med att någon snott det.

Tycker det är rätt uppenbart. Du är blåst
Citera
2007-10-22, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apanpapan2
Det är nog större risk att din brevbärare snodde det för att röka upp själv. Vänta ett par dagar till innan du nojjar, post kan försenas även inrikes

Det är MYCKET ovanligt att brev försvinner med inrikesposten. Skulle påstå att den vanligaste orsaken att något "försvunnit" är att någon försöker blåsa någon genom att inte skicka något alls.
Citera
2007-10-22, 20:57
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNastr.
Det är MYCKET ovanligt att brev försvinner med inrikesposten. Skulle påstå att den vanligaste orsaken att något "försvunnit" är att någon försöker blåsa någon genom att inte skicka något alls.
Morsan fick sin telefon stulen på posten och för mig har det försvunnit ett paket olagligheter utan någon som helst efterföljd, så nog fan försvinner det post då och då.
Citera
2007-10-23, 07:38
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Smart att rita en bild av en joint på ett sötluktande brev som kommer i kontakt med en hel del människor innan det når mottagaren. Nästa steg vore väl att limma fast frimärket direkt på en haschkaka och hoppas att den når fram till mottagaren.
Haha fyfan vad jag skrattade
Citera
2007-10-23, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Morsan fick sin telefon stulen på posten och för mig har det försvunnit ett paket olagligheter utan någon som helst efterföljd, så nog fan försvinner det post då och då.

kan tänka mig att det stämmer då det gäller brev som mer är av typen paket, gärna paket från netonnet och inwarehouse. men då det gäller mer eller mindre platta privatkuvert innehållande knark (speciellt brev utan bilder på joitar) så tror jag det är rätt ovanligt

jag har under mitt 29-åriga liv inte varit med om brev som försvunnit en enda gång. under dom tio år som jag skickat brev innehållande olagliga substanser så har brev "försvunnit" nån enstaka gång - kanske 1/100. Och då BARA i de fall det varit skumma opålitliga scammers som "skickat", konstigt nog ALDRIG då de varit pålitliga killar. Slump?
Citera
2007-10-23, 12:56
Medlem
rauldukes avatar
Blåneka att brevet var till dig om någon frågar, och göm dina prylar någon annanstans, tills det lugnat sig. En kompis till mig fick sitt knarkbrev, mkt senare än väntat, men han fick det. Men all post skickas med sk. A-post, och ska komma fram dagen efter, senast 2 dagar efter... så dem lär ju undra över det brevet :-D
Citera
2007-10-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raulduke
Blåneka att brevet var till dig om någon frågar, och göm dina prylar någon annanstans, tills det lugnat sig. En kompis till mig fick sitt knarkbrev, mkt senare än väntat, men han fick det. Men all post skickas med sk. A-post, och ska komma fram dagen efter, senast 2 dagar efter... så dem lär ju undra över det brevet :-D

Det här var ett e-brev. Hur lång tid tog det för din polare att få det?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in