2007-10-21, 16:47
Medlem
Tsukiyomis avatar
Jag gjorde en tatuering på insidan av läppen för några veckor sedan hos en kille som aldrig tidigare gjort tatueringar på det stället.
Så den gick bort rätt fort..
Men ska nu göra om den igen, antagligen hos samma person. Men skulle vara tacksam för nå skötselråd. När man piercar sig i .tex. tungan sköjer man med saltvatten, men kan tänka mig att de inte är så behagligt i denna situation. Tips någon?
2007-10-21, 16:56
Medlem
Spelar ingen roll hur du sköter din tatuering den kommer att försvinna lika fort som en löning ändå.
2007-10-21, 17:00
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Saltvatten blir bra.
Betänk bara att tatuerade slemhinnor inte behåller färgen lika bra som på hud.
Förmodligen så kommer hälften att vara borta inom någon månad.
2007-10-21, 22:22
Medlem
TikiGods avatar
jag gjorde inte ett smack med min, gick t.o.m ut & krökade på kvällen & den har suttit rätt bra i 2,5 år nu...
2007-10-22, 01:44
Medlem
För att den ska sitta, så rekomenderas att du fyller i den 3-4 gånger, sen kan du tvätta den med lite tvål om de skulle vara så, har själv en tatuering på insidan av läppen hehe
2009-01-18, 23:45
Medlem
Toffss avatar
Tänkte låna tråden snabbt med några frågor ang insidan av läppen gaddningar.

Är det något särskillt tattueraren ska tänka på när man gaddar där? extradjupt eller vad som.

Sen tänkte jag höra hur pass synligt blir det att man har gaddat sig där, tills det har läkt helt menar jag. Är det svullet eller något annat tecken på att det inte ser ut som vanligt? Läste av en ovanstående att man ska tvätta med tvål, är detta då helt vanlig oparfymerad tvål?

Peace
2009-01-18, 23:50
Medlem
MisterGGs avatar
Pröva f.a.q och sökfunktionen.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in