Ja som rubriken lyder så har ju de 2 tidigare moderatorerna i avdelningen uppenbarligen "avsatts" nu bägge två och istället ersätts med 3 st nya moderatorer, men det jag undrar är varför inte de har annonserats ut i den här forumsdelen som nya moderatorer som alla andra brukar göras?
Ja som rubriken lyder så har ju de 2 tidigare moderatorerna i avdelningen uppenbarligen "avsatts" nu bägge två och istället ersätts med 3 st nya moderatorer, men det jag undrar är varför inte de har annonserats ut i den här forumsdelen som nya moderatorer som alla andra brukar göras?
Brukar enbart skrivas här om det är helt nya personer som blir mods och inte om någon befintlig mod byter avdelning.
Brukar enbart skrivas här om det är helt nya personer som blir mods och inte om någon befintlig mod byter avdelning.
Ok jag hade väl lite på känn att det var åt det hållet visserligen, men om man nu byter ut hela besättningen och dessutom utökar den i en forumsdel med så stora problem så tycker jag nog att detta bör meddelas "allmänheten" på något sätt i alla fall.
Jag är ganska säker på att användarna i Krim snart kommer upptäcka att det tillkommit moderatorer där
Jo men det kan vara positivt för forumet att klargöra att de försöker förbättra forumet där det är problem och detta är ju ett mycket gott steg i rätt riktning så då kunde man ju meddelat användarna detta tycker jag, bra att veta information för oss som efterlyst förändringar.