Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2008-05-18, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljunglöfs
För det första så var jag ju inte helt seriös med inlägget.

Och jag sa aldrig att man blir dum i huvudet av cannabis, jag menade det mer mot TS som inte har gått klart grundskolan(kanske var cannabis viktigare under den tiden?) och ändå har rätten att säga att tobak är helt fel.

Haha sorry förstog inte att du inte var seriös, blev bara upprörd när jag såg någon tala illa om mitt älskade cannabis, haha

Själv så gillar jag både cannabis o tobak så ja talade inte emot tobak heller om det verkade som det
Citera
2008-05-18, 19:15
Medlem
Skäggbiffens avatar
Tobak är allt förutom onödigt.

1.Man får social status och skaffar vänner
2.Man har en ursäkt för att bete sig som ett svin med argumentet "jag har tobaksabstinens
Citera
2008-05-18, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
2.Man har en ursäkt för att bete sig som ett svin med argumentet "jag har tobaksabstinens

WORD!
Citera
2008-05-18, 22:24
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Den har man hört förr!

Det kanske är för att det ligger något i det!

Förövrigt så är jag gärna en idiot, jag är i gott sällskap av bland andra Albert Einstein.

http://images.artnet.com/artwork_ima...bert-longo.jpg
Citera
2008-05-18, 22:34
Medlem
Ljunglöfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
Haha sorry förstog inte att du inte var seriös, blev bara upprörd när jag såg någon tala illa om mitt älskade cannabis, haha

Själv så gillar jag både cannabis o tobak så ja talade inte emot tobak heller om det verkade som det

Hehe okej själv har jag bara fått smaka tobak, inget av det gröna
Citera
2008-05-19, 00:37
Medlem
Jag provade och gillade nicokicken så det blev fler gånger. Till slut började man använda det dagligen och då började man inse att man var fast :P Hade absolut ingenting med att försöka vara "cool" och göra. Jag började för att jag tyckte om det. Det finns inget som är så underbart som att ta en snus och lägga sig i sängen och kolla på film efter en hård dag ^^ förutom sex då xD
Citera
2008-05-19, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljunglöfs
Hehe okej själv har jag bara fått smaka tobak, inget av det gröna

Tycker att du ska smaka det gröna så fort du får chansen, du kommer inte ångra dig Och verkligen inte få nån psykos eller bli beroende efter första blosset som skolan ville få oss att tro
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in