Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Hur har du det med läsförståelsen? Jag skrev att om man räknar att det i snitt finns två konton per användare, "snitt" betyder inte att alla måste ha två konton, en användare kan ha 80000 konton och då har alla användare i snitt två konton.. Blev det så tydligt att även du förstod nu?
Jag har nog sammanlagt drygt 10 konton och jag är knappast ensam om att ha flera..
Behöver du fler räkneexempel så följer ett här; Om forumet skulle ha 20 registrerade medlemmar men bara 10 användare, då kan t ex två användare ha fem konton vardera, då har de alltså tio konton, då återstår tio konton åt de övriga åtta användarna.. en av de användarna kanske har tre konton, eller så har två två konton.. men snittet blir ändå två konton per användare trots att majoriteten inte har mer än ett konto.. alltså skulle du ha varit en av de som endast hade ett konto om du nu bara har ett konto..
Är det lite klarare eller behöver jag bli riktigt pedagogisk och visa med bilder för att du ska förstå? Jag påstod heller inte att det var fakta, hade du läst med öppet sinne hade du förstått att jag spekulerade.. tror du jag har fått tag i fakta som inte ens modsen har? Varför har du i så fall så höga tankar om mig? Har du belägg att påstå att det absolut inte under några omständigheter kan vara så att det finns i snitt två konton per anvöndare?
Är det det som kallas Troll?
ag hoppas och tror att de flesta FB-användaarna inte är som DIG vad gäller antalet konton"!
Vilka omständigheter kräver så många konton?
TVÅ kan jag förstå om man reggat sig i sitt eget namn och råkar vilja fråga något man inte vill förknippas med men att som Du ha "drygt 10 konton" ser jag inte nyttan med?
F.ö kan du kolla in medlemslistan och sortera den efter antal inlägg och se att hälften, ungefär, inte har postat ett skit..
Men det går inte att ta bort dem heller enligt mods i tidigare trådar om detta..
Många users, reggade men inte nödvändigtvis aktiva, kanske är bra för någon?
F.ö tror jag att de flesta vet vad "snitt" innebär och att de flesta också fattar att de normala användarna inte har i "snitt" 2 användare på forumet..
Ännu mindre att en normal använrdare har 10 användare...
Vi fattar också att med dina "minst" 10 användare så kommer du att ge ett snitt på 2 användare för 10 andra användare som i min förhoppning bara har en användare på FB?