2007-10-20, 08:27
Medlem
Seqls avatar
Kan man uppnå nåt i hög dos med substansen, det är ju ändå ett smärtstillande som är receptbelagt?
Citera
2007-10-20, 09:02
Medlem
riZLa_87s avatar
Nej man kan inte uppnå något annat än trötthet eller kanske ett litet lugn om du har väldigt tur.

EDIT: Tycker iaf dom kan vara bra att ha om man kör på opiater och vill dämpa klådan och illamåendet.
Citera
2007-10-20, 12:02
Medlem
mqas avatar
Nej, lergigan är rätt värdelöst. Vill du undvika illamående under ett opioidrus bör du ha postafen, och vill du ha något mot klåda bör du i stället ha atarax.
Citera
2007-10-20, 12:53
Medlem
invisible_suns avatar
Lergigan är väl ändå inte ett smärtstillande?
Lergigan i sig är skit, men blandar man det med alkohol brukar effekten bli bättre.
Citera
2007-10-20, 16:07
Medlem
Himmler!s avatar
Lergigan är en antihistamin
Citera
2007-10-20, 16:14
Bannlyst
Lergigan Comp är bra
Citera
2007-10-20, 18:33
Medlem
Mjölks avatar
Lergigan är bra om du vill somna .. men då krävs det rätt enorma mängder .. och vill man sova kan man lika gärna ta sig tid att skaffa sig bättre grejjer än Lergigan .. men visst .. man tar väl vad man har ..

Lugnande funkar dom inte alls som .. inte på mig iaf .. kan börja sluddra lite .. innan jag slocknar .. men det är väl det enda .
Citera
2007-10-20, 19:28
Medlem
helluss avatar
Helt värdelösa enligt mig iaf! Som andra nämner..bra mot klåda! Sockerpiller mot ångest osv iaf!

// Helene
Citera
2007-10-21, 06:10
Medlem
A-Dmps avatar
Om du någon gång tar opiater och råkar få i dig lite för mycket och börjar spy kan dom vara bra att ha. Så spara dom. Men försök inte få ut något av att äta väldigt många sådana nu. Det får du inte ut något av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in