2007-10-19, 15:34
Medlem
Gautamas avatar
Ögonbrynen börjar bli lite långa tycker jag. Kan man klippa dem? Hjälper ju inte att plocka dem, då jag inte bara vill få bort hårstrån utan även ansa dem lite på längden. Eller kommer det att växa ut ännu mer och längre om jag börjar kapa dem?
Citera
2007-10-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Ögonbrynen börjar bli lite långa tycker jag. Kan man klippa dem? Hjälper ju inte att plocka dem, då jag inte bara vill få bort hårstrån utan även ansa dem lite på längden. Eller kommer det att växa ut ännu mer och längre om jag börjar kapa dem?

Var det inte saxen som fick desamma att börja växa från första början, så borde du ju rimligtvis kunna klippa ögonbrynen utan att desamma växer ytterligare?
Citera
2007-10-19, 15:38
Medlem
wilt99s avatar
Hår växer inte mer för att du klipper dem så, ja du kan klippa dem om du så behagar.
Citera
2007-10-19, 15:42
Medlem
Arcanums avatar
Trimmar själv mina ögonbryn med en sådan här:

http://www.depend.se/admin/picture/20060919160629.jpg

Man får med två olika längder, den ena är lite kortare och lämpar sig till kvinnor, medans den lite längre (ungefär 1,5 cm") passar perfekt för män som vill trimma utan att det ska se trimmat ut.

Gick lite ofT där, men ja du kan trimma ögonbrynen.
Citera
2007-10-20, 17:54
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Eller kommer det att växa ut ännu mer och längre om jag börjar kapa dem?

Ja,självklart blir dom längre av att bli klippta.
Så börjar du klippa dom så kommer du vakna upp en vacker morgon, hårig som en bergsturk.

Citera
2007-10-21, 04:21
Medlem
$crooges avatar
Det var någon som drog en kam igenom ögonbrynen samtidigt som denna klippte. Det kanske fungerar?
Citera
2007-10-21, 07:36
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Gautama:

Du är kvinna va? Jag hoppas det för är du man och funderar på att börja klippa ögonbrynen så har du större problem än dina ögonbryn. Troligen så håller du på att utveckla ett starkt begär efter andra män.
Men jag hoppas verkligen att du är kvinna, annars så är det värre ställt än jag trodde bland sveriges manliga befolkning.
Citera
2007-10-21, 11:24
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Gautama:

Du är kvinna va? Jag hoppas det för är du man och funderar på att börja klippa ögonbrynen så har du större problem än dina ögonbryn. Troligen så håller du på att utveckla ett starkt begär efter andra män.
Men jag hoppas verkligen att du är kvinna, annars så är det värre ställt än jag trodde bland sveriges manliga befolkning.
Lätt att säga för den som inte behöver det
Citera
2007-10-21, 11:32
Medlem
Pokkass avatar
Citat:

Klart du kan klippa dom. Annars kan du skära dom i den formen du vill ha, man kan köpa små ögonbrynsknivar. Ser ut såhär:
http://www.depend.se/admin/picture/20060126164020.jpg

Själv tycker jag att dom är riktigt smidiga. Kostar väl runt en hundring.
Citera
2007-10-21, 23:48
Medlem
damprexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Gautama:

Ajaj. Jag "råkade" köra över ögonbrynen när jag snaggade mig senast. Såg ut som om jag hade gått i kemoterapi. Vilka miner polarna gjorde när de såg skiten, ska definitivt inte upprepas..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in