2008-02-08, 00:37
Medlem
beyonds avatar
Jag lider med er alla som inte fick er dos av homosexuella gothvampyrer i kråsskjortor och cradleperuker denna gång, maybe next time? Suckers.
Citera
2008-02-08, 15:24
Medlem
Mashtars avatar
Riktigt bra vampyrrulle. Slutet är dock lite sisådär...
Citera
2008-02-11, 11:53
Medlem
DevilDists avatar
Har svårt att kalla den här för vampyr-rulle då de mest dödade folk för sakens skull... Nu är jag inte insatt i vampyrism för fem öre, men om jag har förstått det rätt så dödar de vanligtvis för överlevnad/föda? De här dödade mest för att dölja sin existens. De såg som om de hade försökt svälja spikband i käften - såg riktigt löjligt ut. Sen deras ledare - jösses - varför ska han se sådär ledsen, apatisk, sorgsen och utvecklingsstörd ut för hela tiden? Ska det vara någon form av hybris/överlägsenhet han ska försöka utstråla?

Josh sög som vanligt, den killen kan inte agera för fem öre utan borde gå över till renoldad bögporr.

Kunde ha blivit bra film, meeeen icke
Citera
2008-02-11, 12:56
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Har svårt att kalla den här för vampyr-rulle då de mest dödade folk för sakens skull... Nu är jag inte insatt i vampyrism för fem öre, men om jag har förstått det rätt så dödar de vanligtvis för överlevnad/föda? De här dödade mest för att dölja sin existens. De såg som om de hade försökt svälja spikband i käften - såg riktigt löjligt ut. Sen deras ledare - jösses - varför ska han se sådär ledsen, apatisk, sorgsen och utvecklingsstörd ut för hela tiden? Ska det vara någon form av hybris/överlägsenhet han ska försöka utstråla?

Josh sög som vanligt, den killen kan inte agera för fem öre utan borde gå över till renoldad bögporr.

Kunde ha blivit bra film, meeeen icke

Håller med dig, men tyckte inte detta va inslag som störde hela action delen av den ändå, av mig får den 3/5 och ett litet plus för att vampyrerna inte var nåra äckliga gothfjollor som dödades lika enkelt som myggor ala Blade.
Citera
2008-02-12, 22:54
Bannlyst
Såg denna idag, väldigt underhållande film, lätt att fastna i
Citera
2008-02-12, 23:27
Medlem
PHBs avatar
Med tanke på att jag verkligen gillade lucky number slevin var jag tvungen att se denna film med Josh Hartnett...

Citera
2008-02-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHB
Med tanke på att jag verkligen gillade lucky number slevin var jag tvungen att se denna film med Josh Hartnett...

sånt beteende förstår hela filmer, hatar sånt
Citera
2008-02-13, 13:38
Medlem
Mjaows avatar
Hade allt för höga förväntningar innan ja såg filmen... Ett stort B på omslaget hade passat bättre =)
Citera
2008-02-13, 15:10
Medlem
blotarns avatar
Har inget att delge diskussionen då jag stängde av efter halva filmen.
Citera
2008-02-13, 15:21
Medlem
Bulldoozers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Riktigt bra vampyrrulle. Slutet är dock lite sisådär...

Instämmer.
Citera
2008-02-15, 19:38
Medlem
ja det var kul att se vampyrerna lite råare, istället för någon stel grevedracula karaktär, dock så hatar jag såna slut och har sett en del nya filmer med den typen av slut så blir lite lite arg.
Citera
2008-02-16, 17:24
Medlem
Såg fram emot denna film oerhört då jag på flera håll över internet hört att denna skulle vara riktigt grym, ny epok inom vampyrfilmerna.

Antar att alla var ironiska när dem skrev.. Måste ha varit, annars tappar jag min tro på mänsklighetens förmåga att skilja på gott och ont.

Monstren är väldigt lama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in