Tjenamorsning, vet ej om den här frågan har ställts förut men ialf, hur är lagen om köra bil med fulla passagerare?! Om jag kör ett gäng fyllisar och är helt nykter men han som sitter i framstolen är full, åker jag också på det?! Har hört olika saker om det där, ex. Man får vara full där bak men inte i framsätet etc. Någon som har någon inblick just i det här ämnet