2007-10-18, 21:07
Medlem
chieftains avatar
Jag söker en sida jag var inne på för ett tag sen. Det mesta han skriver i recensionerna är negativt om skivan. Tror slogan på hans sida var något med "if your record sucks, we are the first to tell you". Sidan var svart också har jag för mig, är dock inte 100 på det.

Mer än så kommer jag inte ihåg.
Citera
2007-10-18, 22:31
Medlem
chieftains avatar
Hittade den nu: www.globaldomination.se
Citera
2007-10-18, 22:50
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Kan ens liv bli meningslösare om man skriver en sida som endast är utformad att bajsa på andra människors kreativa produktioner?
Citera
2007-10-18, 23:09
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Kan ens liv bli meningslösare om man skriver en sida som endast är utformad att bajsa på andra människors kreativa produktioner?

Äh, de har ju glimten i ögat. Dessutom har större delen av "mina" band fått riktigt bra betyg på den där sidan vilket ytterligare understyrker sanningen att min musiksmak är perfekt!
Citera
2007-10-18, 23:14
Medlem
NoTruces avatar
Den är ju, om inte annat, en uppfriskande fläkt i horden av siter som ändå bara plankar promobladen rakt av, mer eller mindre.
Citera
2007-10-18, 23:32
Medlem
chieftains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Där är ju en stor dosa humor i recensionerna. Där finns ju massormed recensioner där dom ger ut bra betyg och inte 'dissar' bandet/skivan totalt.
Citera
2007-10-19, 00:05
Medlem
von_Ss avatar
Det är väl Lord Kenta som har sidan? (The Project Hate, God Among Insects)

Han har fan rätt att såga musik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in