För mig är det nog när jag tog 2C-B och ketamin intravenöst och det kändes som om universum var slut och eftertexterna rullade, såg 360 grader omkring mig och det kändes som att jag befann mig någon annanstans med massa sjuka hallucinationer av flera världar som flimrade omkring mig.
För mig är det nog när jag tog 2C-B och ketamin intravenöst och det kändes som om universum var slut och eftertexterna rullade, såg 360 grader omkring mig och det kändes som att jag befann mig någon annanstans med massa sjuka hallucinationer av flera världar som flimrade omkring mig.
Hasch för att sova efter 5 dygns vakenhet på amfetamin pga brist på flödder(jag lär mig aldrig). Drogutlöst psykos deluxe.
La mig i soffan. Vaknade sittandes i duschen med ett spräckt ögonbryn och en käke ur led/skadad(vet inte än hände rätt nyligen). Har inget som helst minne av vad som hände. Låg i nån vecka och orkade inte öppna ögonen för att dricka vatten ens efter den avtändninge... avtändningarna.
Bara jag lyckas med att klå upp mig själv. Det roliga är att det var det bästa som kunde hända för jag var så snurrig att jag hörde ljud från dag 1 och människori fönstret som gick förbi stannade kvar i typ 30 seknder som verkligt eftersläp.
Bästa kombinationen skulle vara kokain + lyrica. Vänta tills du har noll tolerans på lyran och smäll i dig minst 900mg, är du en försiktig individ kan du köra 300mg, vänta 1,5h, 300mg.. osv
Snön drar du med vanliga jämna mellanrum 10-30min beroende på linans tjocklek.
Laddets negativa effekter (som ångest, oro, hjärtklappning mm) försvinner TOTALT. Du får en go skjuts vid varje nasal administration samtidigt som du blir skevare och skevare. Vartenda rörelse du gör är underbar och det känns som magi.
Vill man avsluta kvällen kan man göra det snabbt och enkelt med gräs, om man håller på med sånt.
OBS: Ingen som helst aning huruvida det är farligt/ej, har bara sökt upp någon gång lite hastigt och har för mig att jag läst både ja och nej. Slutade leta info då det är så najs så att det får fan bara inte va farligt! Det man inte vet... och så liksom.
Du är närvarande och fungerande samtidigt som du är duktigt skev och din kropp får konstant massage. Du känner dig som en KUNG och känner även en extrem lycka.
Du mår prima även dagen efter och är redo att gå ut och möta världen.
Någon annan som håller med? Eller inte håller med?
Tillägg: Det enda som kan ses som något "negativt" beroende på hur personen är såklart.. men det är att man kan höra viskningar och att det låter som att någon flyttar något i rummet bredvid och även ibland se skuggor i ögonvrån.
Enligt mig är det en del av upplevelsen och kompenseras av att man faktiskt är en gud så det spelar ju ingen roll om någon är där eller ej. Man är odödlig! (Vet inte om alla upplever detta eller om det är individuellt. Dyker upp typ en timme efter man konsumerat alla 900mg. Kan vara min hjärna som är lite skadad med såklart. Så blir det med åren.)
Senast redigerad av Livsbrukarn 2024-05-05 kl. 02:48.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!