Citat:
Ursprungligen postat av Ultras10
Ta genast bort ditt X från match 4. Totalt värdelös och onödig. X:et i match 7 tycker jag du kan överväg att slänga också.
Spika dom du, men jag anser att Norge och Finland är för högt streckade och att det är där det finns chans på en vettig utdelning. Ingen vits att göra en rad där man kan vinna 200kr som mest. Finland har knappast imponerande resultat mot de mindre nationerna och jag ser det inte som en omöjlighet att de ska ha lite oflyt i en match och de får inte mer än kryss.
Citat:
Ursprungligen postat av LYNWA
Skulle nog säga Danmarksmatchen. Har svårt att se hur Albanien utan något att egentligen spela för ska hota Danmark. På hemmaplan vann Danmark med 3-0, och det känns inte omöjligt att det kan bli liknande siffror imorrn.
Jo Danmark ska ju bara vinna om man ser på statistik och tabell, men tycker Danmark har haft så mkt flyt i kvalet hittils att det är dags för dom att gå på en mina snart.
Vad tror ni om Skottland-Holland? Nån som har koll på skadelägen och avstängningar? Kommer Holland gå ut med 100% i en match som är betydelselös för dom?