2009-10-28, 18:20
Medlem
1. AIK - Örebro 1X
2. Helsingborg - Djurgården 12
3. Häcken - Gefle 1
4. Trelleborg - Hammarby 12
5. Örgryte - Elfsborg 1X
6. Genoa - Fiorentina X2
7. Juventus - Sampdoria 1X
8. Arsenal - Liverpool 1X

Totalt 128kr
Citera
2009-10-28, 18:22
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RR4
1. AIK - Örebro 1
2. Helsingborg - Djurgården 1X
3. Häcken - Gefle 1
4. Trelleborg - Hammarby 1X2
5. Örgryte - Elfsborg 1X2
6. Genoa - Fiorentina 1X2

216kr

Edit: eller så flyttar jag X i match 2 till match 1
AIK matchen är inte säker för fem öre, då skulle jag istället skippa krysset i Liverpool faktiskt.
Citera
2009-10-28, 18:31
Medlem
Topptipset 28/10 2009

216-rader

1. AIK - Örebro 1X2
2. Helsingborg - Djurgården 1
3. Häcken - Gefle 1
4. Trelleborg. - Hammarby 1X
6. Genoa - Fiorentina 1 2
7. Juventus - Sampdoria 1X2
8. Arsenal - Liverpool 1 2

16-rader

1. AIK - Örebro X
3. Häcken - Gefle 1 2
4. Trelleborg. - Hammarby X2
5. Örgryte - Elfsborg 1 2
6. Genoa - Fiorentina X
7. Juventus - Sampdoria X2
8. Arsenal - Liverpool 1
Citera
2009-10-28, 18:40
Medlem
1. AIK - Örebro 1
2. Helsingborg - Djurgården 1X
3. Häcken - Gefle 1
4. Trelleborg - Hammarby 1X
5. Örgryte - Elfsborg 2
6. Genoa - Fiorentina 1X
7. Juventus - Sampdoria 1

chansspel 80kr 5kr raden
Citera
2009-10-28, 18:59
Medlem
Då var raden inlämnad:

1. AIK - Örebro 1X
3. Häcken - Gefle 1
4. Trelleborg - Hammarby 1X2
6. Genoa - Fiorentina 1X2
8. Arsenal - Liverpool 1X2

324 Kr.

Lycka till alla!
Citera
2009-10-28, 20:03
Medlem
Johanboyboys avatar
Haha, fyfan vad flyt folk kommer ha om Örebro inte vinner nu. Ett solklart mål skulle Örebro haft innan halvtid.
Citera
2009-10-29, 03:08
Medlem
Va det nån som satte både match 2 & 3?
Citera
2009-10-29, 08:11
Medlem
dINoDysiuss avatar
vad är skillnaden om jag satsar 1kr eller 5kr m.m ?
Citera
2009-10-29, 13:04
Medlem
juventuskahps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dINoDysius
vad är skillnaden om jag satsar 1kr eller 5kr m.m ?
har du spelat för vi säger 50 kr och du lägger radinsats 5 kr så blir den totala insatsen 250, men du vinner också det femdubbla av den totala vinsten, om du får in raden dvs...hoppas jag förklarade bra!
Citera
2009-10-31, 00:50
Medlem
Arieswarlords avatar
Ska ingen annan lira imorgon?

Själv ska jag nog köra 36 rader som ser ut så här:

1. Fulham-Liverpool 2
2. Bolton- Chelsea 2
3. Burnley-Hull 1
4. Everton-Aston Villa X2
5. Portsmouth- Wigan 1X2
6. Stoke- Wolves 1X
7. Sunderland- West Ham 1
8. West Brom- Watford 1X2

Jag tänker lita på mitt Liverpool här, efter vinsten mot Manchester United så höjdes mitt förtroende för dom. Förmodligen så höjdes även spelarnas moral också, och när Aquilani till slut fick göra sin debut så tror jag moralen höjdes ännu mer. Det som kan vara lite jobbigt är att man saknar Steven Gerrard, Albert Riera, Alberto Aquilani och Glen Johnson i denna match.

Chelsea matchen däremot är en vild gissning, Bolton har ett väldigt fint facit
och enligt svenskafans.se så ska man vila Elmander vilket bara gör det bättre. Varför väljer jag då Chelsea när det luktar kryss? Magkänsla tyvärr, jag kan inte välja något annat än tvåa där.

Burnley har ett fint hemmafacit, man förlorade visserligen senaste matchen hemma men det var mot ett betydligt bättre motstånd än Hull City. Burnley ska nog ta det här.

Everton, vad ska man säga om detta för tillfället trasiga lag? Man har inte imponerat särskilt mycket och dessutom saknar man spelare som Arteta, Jagielka och Neville.
Aston villa å andra sidan har spelat bra i sina senaste möten. Här har jag garderat med ett kryss för jag tvivlar starkt på att Everton kan plocka 3 poäng här.

Stoke är hemmastarka och senast slog man Tottenham borta. Det här ser bra ut och för säkerhets skull så har jag garderat med ett kryss här.

Sunderland tänker jag lita på här. Dom förlorade mot Birmingham senast men man har imponerat mot de andra storlagen istället. Man har vunnit 4 av 5 hemmamatcher.
West Ham har inte vunnit på 6 matcher och av sina 9 matcher har man bara vunnit en gång.
(Kan mycket väl hända att jag garderar den här matchen med ett kryss eller kanske helgardering då George McCartney, Bolo Zenden, John Mensah, Frazier Campbell, Phil Bardsley, och Darren Bent är osäkra.)
Citera
2009-10-31, 00:55
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswarlord
Ska ingen annan lira imorgon?

Själv ska jag nog köra 36 rader som ser ut så här:

1. Fulham-Liverpool 2
2. Bolton- Chelsea 2
3. Burnley-Hull 1
4. Everton-Aston Villa X2
5. Portsmouth- Wigan 1X2
6. Stoke- Wolves 1X
7. Sunderland- West Ham 1
8. West Brom- Watford 1X2

Jag tänker lita på mitt Liverpool här, efter vinsten mot Manchester United så höjdes mitt förtroende för dom. Förmodligen så höjdes även spelarnas moral också, och när Aquilani till slut fick göra sin debut så tror jag moralen höjdes ännu mer. Det som kan vara lite jobbigt är att man saknar Steven Gerrard, Albert Riera, Alberto Aquilani och Glen Johnson i denna match.

Chelsea matchen däremot är en vild gissning, Bolton har ett väldigt fint facit
och enligt svenskafans.se så ska man vila Elmander vilket bara gör det bättre. Varför väljer jag då Chelsea när det luktar kryss? Magkänsla tyvärr, jag kan inte välja något annat än tvåa där.

Burnley har ett fint hemmafacit, man förlorade visserligen senaste matchen hemma men det var mot ett betydligt bättre motstånd än Hull City. Burnley ska nog ta det här.

Everton, vad ska man säga om detta för tillfället trasiga lag? Man har inte imponerat särskilt mycket och dessutom saknar man spelare som Arteta, Jagielka och Neville.
Aston villa å andra sidan har spelat bra i sina senaste möten. Här har jag garderat med ett kryss för jag tvivlar starkt på att Everton kan plocka 3 poäng här.

Stoke är hemmastarka och senast slog man Tottenham borta. Det här ser bra ut och för säkerhets skull så har jag garderat med ett kryss här.

Sunderland tänker jag lita på här. Dom förlorade mot Birmingham senast men man har imponerat mot de andra storlagen istället. Man har vunnit 4 av 5 hemmamatcher.
West Ham har inte vunnit på 6 matcher och av sina 9 matcher har man bara vunnit en gång.
(Kan mycket väl hända att jag garderar den här matchen med ett kryss eller kanske helgardering då George McCartney, Bolo Zenden, John Mensah, Frazier Campbell, Phil Bardsley, och Darren Bent är osäkra.)
Kör X i Liverpool eller Chelsea matchen och skippa krysset i Stoke matchen. Är 100 på att det är ett bättre spel. Stoke går inte att besegra hemma, och både Bolton o Fullham kommer ha en jävla massa o säga till om i deras matcher.
Citera
2009-10-31, 01:04
Medlem
Arieswarlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Kör X i Liverpool eller Chelsea matchen och skippa krysset i Stoke matchen. Är 100 på att det är ett bättre spel. Stoke går inte att besegra hemma, och både Bolton o Fullham kommer ha en jävla massa o säga till om i deras matcher.

Fulham vet jag inte men Bolton, som jag skrev, vet jag kommer ha mycket att säga till om. Men det är typ som att en viss spärr som tar emot och nu får jag lite beslutsångest. Raden är ju inte lagd än så det kan jag ju ändra men hur säker är du på Stoke då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in