2009-04-08, 23:21
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Synd att man garderade upp i onödan, hade hoppats på nån skräll idag. Förutom Chelsea då.
Ändrade min rad i onödan efter ha lyssnat för mkt på han som sa att Rangers inte var så säkra... Garderade Barca, Cardiff och Rangers som man hade kunnat spika allihopa, men det är ju lätt att vara efterklok.

Just nu ligger utdelningen på 1871kr och det är om alla 4 matcher imorrn slutar med 4 x så om Hamburg och Bremen vinner sina matcher lär det inte bli många kr tyvärr.

Om kiev vinner då?
Citera
2009-04-08, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Om kiev vinner då?

Kiev är streckat till 25.5% och krysset 32.2% så om Kiev vinner så lär det inte förbättra utdelningen nämnvärt.
Citera
2009-04-09, 12:38
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Kiev är streckat till 25.5% och krysset 32.2% så om Kiev vinner så lär det inte förbättra utdelningen nämnvärt.

okok, jag lever ju med 9kr som insats så inte mig emot om det blir ganska låg utdelning..
Citera
2009-04-09, 13:22
Bannlyst
Svenskaspel är helt dumma man blir trött på dom och deras jävla pengar tjuv.

Det borde finnas en system så man kan räkna ut hur mycket man får om det blir så o så. Typ som vanligt odds fast på topptipset så man inte behöver vänta på att en jude ska bestämma utdelning på 1 tusen fast det borde vara 5.
Citera
2009-04-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Svenskaspel är helt dumma man blir trött på dom och deras jävla pengar tjuv.

Det borde finnas en system så man kan räkna ut hur mycket man får om det blir så o så. Typ som vanligt odds fast på topptipset så man inte behöver vänta på att en jude ska bestämma utdelning på 1 tusen fast det borde vara 5.

Är ingen jude som bestämmer vad utdelningen ska bli på.
Först och främst beror det på hur stor omsättningen är för varje omgång, större omsättning=större utdelning. Vet inte exakt hur mkt som går tillbaka till spelarna från omsättning till utdelning men är det inte kring 70%?

Hursomhelst, efter spelstopppet är det bara matematik som gäller. Då vet man vad omsättningen är på och hur mkt den totala utdelningen kommer bli. Sen ser man hur många procent av de som spelat har fått 8 rätt och utdelningen delas ut till dessa...

Visst känns det som jävligt snåla vinster ibland, men det kan bero på 2 saker. Antingen är det väldigt många som fått 8 rätt eller så är det dålig omsättning den omgången.
Citera
2009-04-09, 17:31
Medlem
Pretenders avatar
I dagsläget finns det inget vettigt alternativ till svenska spel. Unibet har supertoto, men där är omsättningen bara en bråkdel av stryk/topptipset och därmed blir utdelningen också lägre.

Skit i det nu. Nu håller vi tummarna för Kiev, Marseille osv.
Citera
2009-04-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
I dagsläget finns det inget vettigt alternativ till svenska spel. Unibet har supertoto, men där är omsättningen bara en bråkdel av stryk/topptipset och därmed blir utdelningen också lägre.

Skit i det nu. Nu håller vi tummarna för Kiev, Marseille osv.

Ja inte så mkt att göra åt, bara se till att lasta in mer pengar så omsättningen och utdelningen blir större. Nej Marseille får inte vinna, oavgjort får räcka Bremen också gärna kryssa
Citera
2009-04-09, 18:59
Medlem
GrovBenstommes avatar
Gl alla. må strecken sitta för er (och mig)
Citera
2009-04-09, 20:30
Medlem
Pretenders avatar
Sista gången jag stirrade mig blind på ett bra bortafacit... Marseille var chanslösa
Citera
2009-04-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Sista gången jag stirrade mig blind på ett bra bortafacit... Marseille var chanslösa

Glömde du kolla Shakhtars hemmafacit?
Citera
2009-04-09, 22:38
Medlem
Hela 244kr gav 8 rätt denna gång... Man hade klarat sig på en 16-raders denna gång men så länge utdelningen är mer än insatsen så är det en vinst
Citera
2009-04-09, 22:40
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Hela 244kr gav 8 rätt denna gång... Man hade klarat sig på en 16-raders denna gång men så länge utdelningen är mer än insatsen så är det en vinst

Jo, inte för att skryta men 9 kr räcker ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in