Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-17, 12:15
Medlem
'Tja! Ar so att varje gong jag startar om datorn so kommer upplosningen 640 x 400 fram hella tiden. Fast jag veljer en annan upplosning. Vad kan detta bero po? Jag har aven testat att installer om drivrutinen.

Tack po for hand.
Citera
2007-10-17, 16:16
Medlem
Inte så att du har nåt program som autostartar som är i kompatibilitetsläge med låg upplösning? Senaste drivrutinerna?
Citera
2007-10-17, 16:50
Medlem
Som Bats sa, du kan ha ett program som autostartar o kör i 640X400. Gå in på Start->Kör och skriv in "msconfig". Sen går du till fliken som heter "Autostart" och kollar igenom vilka program som startas upp automatiskt.
Märker dessutom att du har problem med tangentbordet...
Citera
2007-10-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1+3+3=7
Inte så att du har nåt program som autostartar som är i kompatibilitetsläge med låg upplösning? Senaste drivrutinerna?

tack ska du ha. Det var visst ett program som var i bokat som autkor. Kor med en HP Pavalion dv6000 och det som jag bokade av var HPWAmain.

Citat:
Ursprungligen postat av Homan85
Som Bats sa, du kan ha ett program som autostartar o kör i 640X400. Gå in på Start->Kör och skriv in "msconfig". Sen går du till fliken som heter "Autostart" och kollar igenom vilka program som startas upp automatiskt.
Märker dessutom att du har problem med tangentbordet...

Har ett hollendskt OS installerat darfor hehe

tack for all hjelp! MVh
Citera
2007-10-18, 16:56
Medlem
gå in på språkinställningar och aktivera svenska tangentbordet, då får du åäö
Citera
2007-10-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homan85
gå in på språkinställningar och aktivera svenska tangentbordet, då får du åäö