Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-21, 13:54
  #3157
Medlem
Gregory.Houses avatar
Bara jag som hatar Amy Farrah Fowler? Hon är så störande och ful att man vill slå sönder tv:n varje gång.
Citera
2016-09-21, 14:36
  #3158
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Bara jag som hatar Amy Farrah Fowler? Hon är så störande och ful att man vill slå sönder tv:n varje gång.

Ja


Gillar första avsnittet. Hoppas på att denna säsongen är ett lyft gentemot den förra.
Nog för att den har blivit sämre, likt alla serier som har ett par år på nacken, men är så glad över att den inte är lika dålig som HIMYM blev efter ett par säsonger.
Citera
2016-09-27, 16:41
  #3159
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Bara jag som listat ut att flygkillen är Howards far.
Citera
2016-09-27, 17:40
  #3160
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Bara jag som listat ut att flygkillen är Howards far.

Frågan är om, i senaste avsnittet så kändes det mer som att han verkligen tillhör militären eller vart han kom från och inte var där som Howards fader. Det kan ju dock vara så att han är hans far, men att han inte vet om det.
Citera
2016-09-28, 01:46
  #3161
Medlem
Tobias123s avatar
Måste säga att avsnitt 2 var det roligaste på väldigt länge imo
Citera
2016-10-24, 14:02
  #3162
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Bara jag som hatar Amy Farrah Fowler? Hon är så störande och ful att man vill slå sönder tv:n varje gång.
Hon är något extremt jobbig. Kan ju alltid hoppas att hon försvinner från serien pä något sätt.

Säsong tio har börjat riktigt bra! Det har ju blivit en annorlunda serie sen alla har en flickvän. Är väl som för de flesta serierna svårt att leva upp till de två första säsongerna.
__________________
Senast redigerad av caeco 2016-10-24 kl. 14:05.
Citera
2016-10-24, 14:13
  #3163
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hon är något extremt jobbig. Kan ju alltid hoppas att hon försvinner från serien pä något sätt.

Säsong tio har börjat riktigt bra! Det har ju blivit en annorlunda serie sen alla har en flickvän. Är väl som för de flesta serierna svårt att leva upp till de två första säsongerna.

Jag hade hoppats att hon försvann på något sätt. Hade hellre sett Sheldon bli ihop med Leslie Winkle.
Citera
2016-11-04, 12:35
  #3164
Medlem
BigFatCones avatar
Känns det inte lite som om dom håller på att avsluta serien?
Citera
2016-11-04, 12:47
  #3165
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Känns det inte lite som om dom håller på att avsluta serien?
Jo, lite faktiskt! Känns som Sheldon & Amy kommer flytta 'iväg' ifrån där dom bor just nu varav serien slutar.
Citera
2016-11-04, 12:51
  #3166
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jo, lite faktiskt! Känns som Sheldon & Amy kommer flytta 'iväg' ifrån där dom bor just nu varav serien slutar.
Det var exakt det samtalet jag tänkte på.

En annan sak som slog mig igår är att hissjäveln är fortfarande trasig.
Citera
2016-11-06, 08:57
  #3167
Medlem
Pennys urringning i det senaste avsnittet var härlig.

https://www.youtube.com/watch?v=fS7JjjsX8L8
Citera
2016-11-08, 03:44
  #3168
Medlem
santacls avatar
Låter som en flopp

http://tvline.com/2016/11/07/the-big...heldon-cooper/

Big Bang Theory Prequel Spinoff in the Works, Centered on a Young Sheldon

This news certainly merits a “Bazinga!”: A prequel spinoff of CBS’ mega-hit The Big Bang Theory is being developed, with a young Sheldon Cooper as the lead character.
CBS and Warner Bros. TV, who produces Big Bang, are working on the project, according to our sister site Variety, with a script deal expected soon. It centers on a young Sheldon growing up in Texas; Jim Parsons, who stars as the adult Sheldon, won’t reprise his role, but he will executive-produce the spinoff, along with Big Bang co-creator Chuck Lorre and current showrunner Steve Molaro. (Co-creator Bill Prady is expected to join as an EP as well.)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback