2009-01-28, 22:48
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Duce
Var du lugn vännen.... du kommer se dom :-)

http://www.freewebs.com/punkrods/app...4831177&prev=1

det där e en raggarklubb såvitt jg vet.helt ren raggarklubb så mc folket skiter fullständit i dom...

Så syftade du på att det där kan va en supporterklubb eller att dom kan komma i blåsväder?
Senast redigerad av HippieKiller 2009-01-28 kl. 22:51.
Citera
2009-01-29, 13:16
Medlem
håller med hippiekiller tjena killen förövrigt länge sen man såg dig på forumet

skulle vara de svarta o vita färgerna då men då skulle den klubben jag är med i ochså tillhöra OMC vilket vi inte gör heller
Citera
2009-01-29, 13:26
Medlem
El Duces avatar
sylo

Nej nej .. syfta inte på att dom var en supporterklubb. Det vet jag att dom inte är!

Men typ roligt med Crossed Pistons menar jag!

Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
det där e en raggarklubb såvitt jg vet.helt ren raggarklubb så mc folket skiter fullständit i dom...

Så syftade du på att det där kan va en supporterklubb eller att dom kan komma i blåsväder?
Citera
2009-01-29, 14:14
Medlem
Motos avatar
Carolina MC

En fin gammal klubb, som jag förövrigt inte tror har problem med OMC.
Men likt BPMC är det.

http://www.gafflarna.se/gallery/CarolinaMC/Julfest_024
Citera
2009-01-29, 16:38
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
håller med hippiekiller tjena killen förövrigt länge sen man såg dig på forumet

skulle vara de svarta o vita färgerna då men då skulle den klubben jag är med i ochså tillhöra OMC vilket vi inte gör heller

Hehe tack för "stödet"=).Jo har varit "bortrest" at tag o på vift från forumet så´inte blivit mkt gjort på internetfronten inte.

Nää precis.Jävla larv av mc klubbar att lägga sig i bara.dessutom så är ju klubben ja babblar m minst 10 år äldre än bp...
Citera
2009-01-29, 16:40
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Carolina MC

En fin gammal klubb, som jag förövrigt inte tror har problem med OMC.
Men likt BPMC är det.

http://www.gafflarna.se/gallery/CarolinaMC/Julfest_024

nää carolina har nog inte problem med någon!?.Sitter väll mest i kåken o röker brass o plinkar på gurorna medans dom inmundigar whiskey o andra beteendeförändrande drycker som dom små hippies på hjul som dom är=).

HEhe skämt o sido.Carolina är ett bra gäng o dom tillsammans med sofia mfl förtjänar och har även stor respekt som kunnat hålla ihop så länge i vått och torrt o som dessutom var startskotten för "bikersverige"...
Citera
2009-01-29, 17:53
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
nää carolina har nog inte problem med någon!?.Sitter väll mest i kåken o röker brass o plinkar på gurorna medans dom inmundigar whiskey o andra beteendeförändrande drycker som dom små hippies på hjul som dom är=).

HEhe skämt o sido.Carolina är ett bra gäng o dom tillsammans med sofia mfl förtjänar och har även stor respekt som kunnat hålla ihop så länge i vått och torrt o som dessutom var startskotten för "bikersverige"...

Håller fullständigt med Carolina, Sofia, Peking, Tramps, Hydet, AB Anfall, Stompers, Plebs, mfl mfl mfl...förtjänar alla att lämnas utanför allt skit...Gubbar som hållt sina klubbar rullande i (del flesta) fall i 25-30år. Det förtjänar respekt på sitt sätt.
Citera
2009-01-29, 18:07
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Håller fullständigt med Carolina, Sofia, Peking, Tramps, Hydet, AB Anfall, Stompers, Plebs, mfl mfl mfl...förtjänar alla att lämnas utanför allt skit...Gubbar som hållt sina klubbar rullande i (del flesta) fall i 25-30år. Det förtjänar respekt på sitt sätt.
Lämnas de då som du säger utanför all skit eller dras de också mot sin vilja in?
Citera
2009-01-29, 18:12
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Lämnas de då som du säger utanför all skit eller dras de också mot sin vilja in?

Måste säga vi ändå klarat oss bra.... i den klubb jag är med. Visst får man besök på ev. fest, etc, men klarat oss från otrevligheter.

Snarare som vi fungerat som "Norrlands Guld" ...du kan vara dig själv för en stund, så de gånger vi haft påhälsning (i form av under en fest) har det varit avslappnad stämning. (Då ska jag nämnda det rört sig om HA och OMC, BMC har inte dykt upp......ännu )
Citera
2009-01-29, 19:52
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
En del av klubbarna ovan hade ju lite problem när DD/MC Sweden/HA etablerades men numera så slipper för det mesta gamla goa klubbar att ta del av skiten.
Citera
2009-01-29, 19:57
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
En del av klubbarna ovan hade ju lite problem när DD/MC Sweden/HA etablerades men numera så slipper för det mesta gamla goa klubbar att ta del av skiten.
Det fanns väl inga andra att hävda sig med på den tiden och så var väl de gamla gubbarna en aning yngre på den tiden och därmed blev de mål för trakasserier.
Citera
2009-01-29, 20:06
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Det fanns väl inga andra att hävda sig med på den tiden och så var väl de gamla gubbarna en aning yngre på den tiden och därmed blev de mål för trakasserier.
Nja, det är en betydligt större och komplexare historia än så, som bottnar i att ett stort antal gamla svenska klubbar inte ville ha in 1%-kulturen i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in