2007-10-16, 00:40
Medlem
KchefenLs avatar
hur kollar man p svt play p bsta stt. jag tycker att den behver ladda fr mycket hela, finns det ngt stt att f det att flyta snabbare, inte kan det vl vara min trdlsa airport express som drar ner s p hastigheten?

sg att det fanns ett flashprogram fr hd men det verkar bara vara andra avenyn
Citera
2007-10-16, 09:53
Medlem
kornfields avatar
hmm, jag anvnder mig utav Quicktime (extern spelare, inte dirket p sidan/sidorna) fungerar fint

den buffrar i kanske 10-15 sek i brjan om man kollar p ett 60 minuters klipp, sedan rullar allt p bra och fint
Citera
2007-10-16, 12:09
Medlem
KchefenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
hmm, jag anvnder mig utav Quicktime (extern spelare, inte dirket p sidan/sidorna) fungerar fint

den buffrar i kanske 10-15 sek i brjan om man kollar p ett 60 minuters klipp, sedan rullar allt p bra och fint
det gr inte det fr mig jag fr buffra som fan typ halva av det jag vill se. tycker det e skumt d jag jag sitter p en 24/8 lina, som aldrig r problem. kan det vara airporten som drar ner det?
Citera
2007-10-16, 21:12
Medlem
flip4mac? eller har jag inte frstt frgan?
Citera
2007-10-16, 21:31
Medlem
G Hrddiskssons avatar
Fr mig funkar det inte trots att jag har flip4mac. Nr jag klickar p Extern spelare s fr jag bara upp ett nytt fnster i Firefox med en Quicktimespelare som aldrig laddar.
Citera
2007-10-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Fr mig funkar det inte trots att jag har flip4mac. Nr jag klickar p Extern spelare s fr jag bara upp ett nytt fnster i Firefox med en Quicktimespelare som aldrig laddar.

testat att ha windows media player? jag vet att det r skit men om det r nda utvgen s?
Citera
2007-10-16, 22:25
Medlem
G Hrddiskssons avatar
S jvla noga r jag inte med att titta p Regim-TV
Citera
2007-10-16, 23:43
Medlem
KchefenLs avatar
jag har den senaste av flipformac men jag tycker nd det flyter kefft, tar det mycket kraft kanske att flippa om filen fr mac?

jag e s sjukt njd med min mac annars fattar inte varfr detta som sak vara s krngligt..
Citera
2007-10-17, 11:14
Medlem
Ett tips r att ladda ner Windowsmediafilen manuellt och sedan kra den i VLC, fungerar finfint fr mig i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in