hur kollar man p svt play p bsta stt. jag tycker att den behver ladda fr mycket hela, finns det ngt stt att f det att flyta snabbare, inte kan det vl vara min trdlsa airport express som drar ner s p hastigheten?
sg att det fanns ett flashprogram fr hd men det verkar bara vara andra avenyn
hmm, jag anvnder mig utav Quicktime (extern spelare, inte dirket p sidan/sidorna) fungerar fint
den buffrar i kanske 10-15 sek i brjan om man kollar p ett 60 minuters klipp, sedan rullar allt p bra och fint
det gr inte det fr mig jag fr buffra som fan typ halva av det jag vill se. tycker det e skumt d jag jag sitter p en 24/8 lina, som aldrig r problem. kan det vara airporten som drar ner det?
Fr mig funkar det inte trots att jag har flip4mac. Nr jag klickar p Extern spelare s fr jag bara upp ett nytt fnster i Firefox med en Quicktimespelare som aldrig laddar.
Fr mig funkar det inte trots att jag har flip4mac. Nr jag klickar p Extern spelare s fr jag bara upp ett nytt fnster i Firefox med en Quicktimespelare som aldrig laddar.
testat att ha windows media player? jag vet att det r skit men om det r nda utvgen s?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!