• 1
  • 2
2001-10-31, 13:37
äldre konto (old)
Ej medlem
OJOJOJ

HAHAHAHA!!!

Vad som egentligen fr er att yttra er som ni gr r tydligt, dessutom vore det av er smartare att inte ta i s kraftigt - nu r det ju helt klart inget av ert bjbb som kan stmma in p mig!

Tillskillnad frn er s har jag stor frmga till rannsakande av mig sjlv och ifrgasttande av allt - av alla mina nick s har ni kommit p sisdr en tredjedel - det bevisar att mina inlgg INTE behver vara "distinkta som ett fingeravtryck" , det bevisar ven att det r LTT att f er att tro att jag r en person som ni tycker r frstndig, helt ok, reko osv. Allts r detta bara ett av de stt jag kan skriva p -
det r roande att se hur ni tvrskert tror er veta hur jag r *hahahaha* , ni r enfaldiga och lurade. "Mina inlgg r lika distinkta som ett fingeravtryck" , de flesta inlgg jag skrivit r mycket annorlunda frn Tommyknockerstil - det visar ju hur fel ni har. Hallberg r en av dem som r mest idiotisk, "rtta mig om jag har fel" - ja Arne - du har FEL.

Jag gr inte p myten om mig sjlv - fr ni r ju s fel ute s det r hpnadsvckande.

Det r helt klart JAG som har mest utbyte av mitt nrvarande ven hr p Flashback. Men inte av de anledningar som pga tillkortakommanden och missuppfattningar s mockfullt per automatik dyker upp i era skallar.

Trodde ni att jag varit ivg frn flashback ett tag - *hahahaha* jag har bara verkat under andra nick ...

Hur, var och varfr jag R har ni ingen aning om! Men som sagt r det JAG som har enormt vrde och credit av att vara hr (och p en massa andra forums) Credit ja, det r ltt att lura er och f credit -ven p det sttet r ni som marionetter.

Intressant fortsttning,

Fortsttning*
Citera
2001-11-01, 00:25
Medlem
OJOJOJ

*gsp* Vad hade det hr med film att gra?

Citera
2001-11-18, 23:37
äldre konto (old)
Ej medlem
OJOJOJ

Cineasten och Tommyknocker r sammma persson.Dom r bda helt borta i huvet.Jag knullar din morsa och din syrra och mjuter nr jag skiter p dej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in