2013-03-31, 16:05
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capperia
Är i linköping just nu, vad händer?

Inte ett piss vadjag vet... inte märkt av vått nytt på ett tag...
Citera
2013-04-17, 02:31
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festivalfitta
vem är linköpings mest omtyckta målare och tvärtom?

stepr verkar ju inte haft sånn tur i linköping med populariteten, visst han målar nog för sin och sina polares skull men endå.

den mest omtyckta är ju lite svår eftersom de flesta i linköping som målar verkar va i samma umgänge mer eller mindre.

Minst omtyckta i min generaton måste jag nog säga Loie, har själv aldrig träffat han (vad jag vet iaf) vet inte heller varför...För jag har alltid tyckt att han levererat bra och håller det äkta med racking osv..Något han tydligen ska vara förbannat bra på...Måste bero på att som många säger..."den jävla fittan" alltså måsye han vara dryg som fan...här snackar vi typ 2005-2009.

Celon var det samma grej med de åren...de körde ju mkt tillsammans då...han har jag träffat o han var helt ok...nuförtidden är han tillochmed jävla trevlig o ödmjuk.

I mina kretsar är Ains väldigt omtyckt och lite som en graff farfar så han är mkt omtyckt.

See har ju vandrarhem för writers...Och snällare kille är svårt o hitta...Love u bro!

Dust och Mone är också väldigt uppskattade när man träffar de på stan...

Ribb är ju omtyckt för han är ju som han är

Kanish har en förmåga att vara omtyckt inom de flesta olika grupper av stadens målare...äldre, yngre och min egen mittengeneration...har hört någon säga att han bygger broar mellan beefs och är fruktansvärt ödmjuk brukar även nästan jämt ha nått schysst att beckna...

Detta är baserat på personlighet o karisma...har inget med graffskills att göra..

Sen när man hör saker som att ASC crew är bättre än PODS och att "OCH" lägger mer än YUM så kan ju inte jag låta bli att tycka att det är ett jävla skämt...ASC kan bli jävligt duktiga och de ligger i bra...men ni är unga o måste ha tålamod...det tar tid...vem som helst kan beställa allt på nätet o lägga en hyfsad piece...Gör en lika bra o snabbt med rackad röd/grå primer o plasticpadding att dra linjer med..med en rackad pinkycap...en rackad radiator/Vit (elementfärg) för krispiga HL´s o dra seconds med det sistnämnda...det är som natt och dag (hoppas ni ungdomar vet det redan)

OCH crew väger tyngre än yum? HAHAHA nej nej nej...har hört att de själva påstår det inte i närheten av samma klass...Åder gillar jag dock skapt i det oCh crew för han har fin handstil...o han verkar inte så dryg...

Om några från respektive crews läser här...Dags för GRAFF BIFF!!!!! tycker jag iaf...Eftersom de yngre har så mkt luft i lungorna så upp till bevis...Skulle vara kul att se lite action...
Citera
2013-04-18, 16:21
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
Citera
2013-04-18, 17:48
Medlem
Sitter en skapligt fet Bent (tror jag, svårt att tyda) peice på vattentornet.
Signerad Since 1993 och Lkpg Legend. Jävligt kul att se.
Citera
2013-04-18, 18:01
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal

Tar mej en titt inom dagarna! Stog även en mac10 målning på en vagn där förut. jävligt fet. Dom verkar bara vara på besök ibland va?
Citera
2013-04-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
har du bild på det?
Citera
2013-04-24, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Tar mej en titt inom dagarna! Stog även en mac10 målning på en vagn där förut. jävligt fet. Dom verkar bara vara på besök ibland va?

tror att den vagnen står utanför ekholmen några hundra meter från blomsteraffärn, va iaf en stor jävla MAC i krom.

vilka aktiva klottrare finns det I NULÄGET i linköping? ni får gärna plocka bort och lägga till egna.
1.see
2.lest
3.vogue
4.feiz
5.fosr
6.lowr
7.kanix (detta är ingen rankning)
Citera
2013-04-24, 19:48
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festivalfitta
tror att den vagnen står utanför ekholmen några hundra meter från blomsteraffärn, va iaf en stor jävla MAC i krom.

vilka aktiva klottrare finns det I NULÄGET i linköping? ni får gärna plocka bort och lägga till egna.
1.see
2.lest
3.vogue
4.feiz
5.fosr
6.lowr
7.kanix (detta är ingen rankning)

Är Lowr aktiv? Trodde han körde industrigatan 3-4 gånger bara...
Citera
2013-04-25, 22:03
Medlem
Citat:
Är Lowr aktiv? Trodde han körde industrigatan 3-4 gånger bara...

jo det tycker jag nog, ser rosa lowr tags runtom i stan. inte överallt kanske men jag lägger märke till det iaf. fast scenen i linköping är väll inget att hänga julgran precis, får väll hoppas det blir bättre till sommarn
Citera
2013-04-27, 17:10
Medlem
OCH har fått upp lite nya kråkor på sistone..
Citera
2013-04-27, 18:33
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Såg bland det skummaste jag sett idag på resecentrum. Gick vid typ perrongen vid det nerlagda spåret vid bussgodscentralen och gick så såg vi en väldigt skum snubbe i typ 25 års åldern som såg jävligt ''bögig'' ut och hade typ tjejjeans,tjejörhängen och nån tröja. Det roliga var att vi kollade bak mot han när vi hade gått förbi han så drar han upp en penna och signar på en såndär tåg blinkstolpe. Vi ville inte att han skulle få nått psykosryck och döda oss så vi fortsatte gå och där pilen är på bilden går vi in under taket för det regnade. Så ser vi en M2S FIH MSW tag i svart som rinner på garaget. Blev en liten wtf där tyckte jag... http://imageshack.us/photo/my-images/600/jhjgijifqeor.png/
Citera
2013-04-27, 18:59
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Såg bland det skummaste jag sett idag på resecentrum. Gick vid typ perrongen vid det nerlagda spåret vid bussgodscentralen och gick så såg vi en väldigt skum snubbe i typ 25 års åldern som såg jävligt ''bögig'' ut och hade typ tjejjeans,tjejörhängen och nån tröja. Det roliga var att vi kollade bak mot han när vi hade gått förbi han så drar han upp en penna och signar på en såndär tåg blinkstolpe. Vi ville inte att han skulle få nått psykosryck och döda oss så vi fortsatte gå och där pilen är på bilden går vi in under taket för det regnade. Så ser vi en M2S FIH MSW tag i svart som rinner på garaget. Blev en liten wtf där tyckte jag... http://imageshack.us/photo/my-images/600/jhjgijifqeor.png/

Haha bäng upplevelse men länken verkar inte funka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in