Citat:
Ursprungligen postat av festivalfitta
vem är linköpings mest omtyckta målare och tvärtom?
stepr verkar ju inte haft sånn tur i linköping med populariteten, visst han målar nog för sin och sina polares skull men endå.
den mest omtyckta är ju lite svår eftersom de flesta i linköping som målar verkar va i samma umgänge mer eller mindre.
Minst omtyckta i min generaton måste jag nog säga Loie, har själv aldrig träffat han (vad jag vet iaf) vet inte heller varför...För jag har alltid tyckt att han levererat bra och håller det äkta med racking osv..Något han tydligen ska vara förbannat bra på...Måste bero på att som många säger..."den jävla fittan" alltså måsye han vara dryg som fan...här snackar vi typ 2005-2009.
Celon var det samma grej med de åren...de körde ju mkt tillsammans då...han har jag träffat o han var helt ok...nuförtidden är han tillochmed jävla trevlig o ödmjuk.
I mina kretsar är Ains väldigt omtyckt och lite som en graff farfar

så han är mkt omtyckt.
See har ju vandrarhem för writers...Och snällare kille är svårt o hitta...Love u bro!
Dust och Mone är också väldigt uppskattade när man träffar de på stan...
Ribb är ju omtyckt för han är ju som han är
Kanish har en förmåga att vara omtyckt inom de flesta olika grupper av stadens målare...äldre, yngre och min egen mittengeneration...har hört någon säga att han bygger broar mellan beefs och är fruktansvärt ödmjuk

brukar även nästan jämt ha nått schysst att beckna...
Detta är baserat på personlighet o karisma...har inget med graffskills att göra..
Sen när man hör saker som att ASC crew är bättre än PODS och att "OCH" lägger mer än YUM så kan ju inte jag låta bli att tycka att det är ett jävla skämt...ASC kan bli jävligt duktiga och de ligger i bra...men ni är unga o måste ha tålamod...det tar tid...vem som helst kan beställa allt på nätet o lägga en hyfsad piece...Gör en lika bra o snabbt med rackad röd/grå primer o plasticpadding att dra linjer med..med en rackad pinkycap...en rackad radiator/Vit (elementfärg) för krispiga HL´s o dra seconds med det sistnämnda...det är som natt och dag (hoppas ni ungdomar vet det redan)
OCH crew väger tyngre än yum? HAHAHA nej nej nej...har hört att de själva påstår det

inte i närheten av samma klass...Åder gillar jag dock skapt i det oCh crew för han har fin handstil...o han verkar inte så dryg...
Om några från respektive crews läser här...Dags för GRAFF BIFF!!!!! tycker jag iaf...Eftersom de yngre har så mkt luft i lungorna så upp till bevis...Skulle vara kul att se lite action...