2014-07-05, 02:27
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Fattar inte varför folk blir arga så fort någon ny skriver i tråden.. onödigt otrevlig ton från vissa här, bra mycket töntigare att vara så jävla hetsig på FB än att ge självprops enligt mig. Behärska er lite och var fan lite glada att det glöder lite i tråden och skit i att skriva om ni inte ha något själva att tillföra, my god!

Har hållt mig själv utomlands senaste tiden men kan som någon innan sagt tänka mig att just den lagliga tunneln målas aktivt! Följer Icer och den nämnda Boes samt Wubb(?) på instagram och dom verkar ju köra en del!

Vem fasen är Cause? Verkar köra med typ det nämnda gänget, började se lite signs för typ två månader sen?

Kom igen nu! God ton i tråden! Sluta vara så jävla giriga!
Citera
2014-07-05, 15:19
Medlem
Bamsepajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Fattar inte varför folk blir arga så fort någon ny skriver i tråden.. onödigt otrevlig ton från vissa här, bra mycket töntigare att vara så jävla hetsig på FB än att ge självprops enligt mig. Behärska er lite och var fan lite glada att det glöder lite i tråden och skit i att skriva om ni inte ha något själva att tillföra, my god!

Har hållt mig själv utomlands senaste tiden men kan som någon innan sagt tänka mig att just den lagliga tunneln målas aktivt! Följer Icer och den nämnda Boes samt Wubb(?) på instagram och dom verkar ju köra en del!

Vem fasen är Cause? Verkar köra med typ det nämnda gänget, började se lite signs för typ två månader sen?

Kom igen nu! God ton i tråden! Sluta vara så jävla giriga!

hoppas inte wubb läger ner nu. han ska på förhör snart. dom har bra bevis....
Citera
2014-07-05, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsepaj

Och ni undrar varför vissa (jag) har så arg attityd i den här tråden?
Citera
2014-07-05, 16:19
Medlem
Citat:
Och varför i helvete skriver du det här för?
Citera
2014-07-05, 20:43
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Amen vadfan, efter jag försökte bygga upp lite god ton så kommer ännu ett mongo... Ja, visst! Hoppas Wubb klarar sig, men sånt händer alla writers någon gång.

Nån som ligger på info om Cause? Inte namn osv. Utan typ om han kört innan, ny i lkpg osv?

Hur är Tågscenen just nu? Skittråkig? Lest sitter fortfarande med en Caprinha och maschete i en solstol i yardet redo att döda och flå alla inkräktare?
Citera
2014-07-05, 23:01
Medlem
Bamsepajs avatar
Citat:
Amen vadfan, efter jag försökte bygga upp lite god ton så kommer ännu ett mongo... Ja, visst! Hoppas Wubb klarar sig, men sånt händer alla writers någon gång.

Nån som ligger på info om Cause? Inte namn osv. Utan typ om han kört innan, ny i lkpg osv?

Hur är Tågscenen just nu? Skittråkig? Lest sitter fortfarande med en Caprinha och maschete i en solstol i yardet redo att döda och flå alla inkräktare?

aa dom har sten koll. vi skulle kört i går natt men vart inget..
Citera
2014-07-06, 00:16
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal

Och ni undrar varför vissa (jag) har så arg attityd i den här tråden?

Ber om ursäkt för den
Citera
2014-07-06, 00:23
Medlem
stolens avatar
Citat:

Det är nog lugnt..ett par lax i böter och skadestånd om man har otur..
Citera
2014-07-06, 01:03
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
aa dom har sten koll. vi skulle kört i går natt men vart inget..

Alltså va?
Citera
2014-07-06, 03:39
Medlem
KattStjerts avatar
Tja! Mitt första inlägg, har följt tråden ganska länge nu och mycket intressant skrivs emellan åt. Men eftersom jag personligen bor i stan så har jag svårt att märka av vad som händer kring andra områden, hur ligger det till för tillfället i tex Ekholmen? Skejtade mycket där i mindre dagar och då var det ganska mycket där! Vilka områden körs mycket i?

Mvh Kattstjärt
Citera
2014-07-06, 18:06
Medlem
Bamsepajs avatar
Citat:
Alltså va?

vi skulle eventuellt kört tåg men det sket sig
Citera
2014-07-06, 21:22
Medlem