2007-10-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
en gång samlade jag fimpar i två timmar. Sedan la jag all tobak i ett halvt A4 pappar och rökte. Jag svimma fan nästan, låg i flera minuter i gräset.

Prövadet där med en polare, senast i dag, vi fick ingen kick, lite ledsamt bara, har rökat i ett år nu...men men...
Citera
2007-10-16, 16:10
Medlem
__carls avatar
en kväll rullade jag en skadat fet cigarett, sedan rökte ajg den nästa dag vid 11 tiden, utan att ha ätit frukost eller lunch. Det var knasigt.

Jag är iofs ganska ovan.
Citera
2007-10-16, 16:31
Medlem
NeonHearts avatar
Den tyngsta ciggen jag rökt är nog den jag rökte imedans jag hadde sex med en brud på en balkong i sommras. Nikotinet passade så bra in i stämmningen och gav det en härligt dekadent känsla när askan föll ner på en naken rygg.
Citera
2007-10-16, 16:58
Medlem
Robinjis avatar
Vet inte om de räknas som cigg, men skulle testa en bong vi hade gjort av en 1.5 liters cola flaska, mekade i lite tobak och jag sög för kung och fosterland. Slutade med att jag hostade i ca 15 minuter och mitt hjärta dunkade skiten ur sig, snurrig blev jag med men men
Citera
2007-10-16, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeonHeart
Den tyngsta ciggen jag rökt är nog den jag rökte imedans jag hadde sex med en brud på en balkong i sommras. Nikotinet passade så bra in i stämmningen och gav det en härligt dekadent känsla när askan föll ner på en naken rygg.

Röka + sex = bäst. Så är det bara.
Citera
2007-10-17, 03:03
Medlem
Martors avatar
några veckor sedan, jag satt vid datorn långt in på natten när jag tänder en vanlig röd prince vid 4a tiden jag är då skit trött när jag kommit till sista blosset drog jag ett stort och höll andan i ca en minut då kände jag en annorlunda känsla som om kroppen somnade till lite fast inte jag.

har alldrig varit med om ett cannabis liknade rus att man ska bli borta och känna sig hög av tobak som ungarna i denna tråden snackar om
Citera
2007-10-17, 04:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Kolmonoxid förgiftning?

Säkert trevliga kemikalier i A4-papperet också.
Citera
2007-10-18, 17:33
Medlem
Var ungefär ett år sedan, var sängliggande med värsta halsflussen någonsin i en vecka. När jag väl kände mig lite piggare i slutet av veckan så tog jag mig ut och rökte en John Silver.. OCH SATAN vad det gjorde ont i halsen svävade på moln i x antal minuter också.
Citera
2007-10-18, 18:15
Medlem
__carls avatar
En gång rökte jag tobak i bong. Det slog.
Citera
2007-10-18, 18:40
Medlem
Giffoxs avatar
Bara sporadisk rökare men inte ovan direkt. En dag bjöd en kompis på nya hemrullade cigg med potent polsk tobak. Jag kunde allvarligt knappt stå på benen, världen svajade och jag var i några sekunder totalt övertygad om att ciggen var spetsad. Men det var den inte. Hade det inte slagit som mike tyson helt oförberett hade det nog varit härligt.
Citera
2007-10-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeonHeart
Hur gick det till? Tände du ciggen precis när ni börjat, eller frågade du bruttan om ni skulle ha rök-sex (lol)?

Låter som en sjukt skön upplevelse iallafall.
Citera
2007-10-18, 22:09
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Jag har haft flera riktigt tunga nikotinrus orsakade av cgaretter, som andra också har sagt så är det på morgonen på tom mage som nikotionet tar ut sin rätt.
Jag kan till och med få en typ av spykänsla, nästan som om man är riktigt full.. Problem med motoriken osv.
Fast annars håller jag mig till snus mycket trevligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in