2007-10-13, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Yes, äntligen match med landslaget igen, Äntligen dags för varenda jävel som sett en fotbollbollsmatch att klaga på att Svensson startar och att Lagerbäck är för tråkig.
Ni som klagar hejdlöst på lagerbäck, vad lever ni i för verklighet? Kolla igenom våran trupp, den är värdelös. Men likförbannat slår vi danmark och spanien.

Största anledningen till att man klagar på Lagerbäck är hans tråkiga defensiva tänkande. Sverige ska spela en rolig anfallsfotboll som är trevlig att se på och som man kan vara stolt över. Som det är nu får man ju skämma ögonen ur sig varje gång man kommer utomlands och ska snacka fotboll med någon och man säger att man är från Sverige.
Citera
2007-10-13, 17:08
Medlem
Sanserts avatar
Blir förhoppningsvis en match värd att se! Om jag nu kan det, sitter i Norge och har bara TV3 Norge här. Tips på streamservar välkommnas!
Citera
2007-10-13, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sansert
Blir förhoppningsvis en match värd att se! Om jag nu kan det, sitter i Norge och har bara TV3 Norge här. Tips på streamservar välkommnas!

Sänder de inte Sveriges matcher också i Norge?? De har gjort så tidigare i varje fall på NRK2. Å andra sidan en match mot Liechtenstein brukar inte locka många tittare.
Citera
2007-10-13, 17:39
Medlem
Sanserts avatar
Har tyvärr inte hittat någon kanal som visar, inte av de vanligaste som NRK eller TVNorge.
Citera
2007-10-13, 17:41
Medlem
Sofftarens avatar
Har skickat dig ett PM på en stream som sänder matchen
Citera
2007-10-13, 17:52
Medlem
Trillskes avatar
Förvånar mig mest att samma tomtar som skriker om att Zlatan borde bänkas då han inte presterat i just landslaget sedan skriker om att Kim ska starta som - till skillnad från anders svensson - alltid varit riktigt pinsamt dålig i landslagssamanhang. Jävla mediafabricering. Svensson har däremot varit riktigt viktig nästan varje match han spelat, vilket Lagerbäck har full koll på.

Om han sedan har en fjollig personlighet eller inte är väl helt ovesäntligt.

Ser förövrigt fram emot en trisst match som slutar 3-0 till sverige.
Citera
2007-10-13, 17:58
Medlem
judaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofftaren
Har skickat dig ett PM på en stream som sänder matchen

Det där pm'et hade inte varit fel
Sitter själv på jobb hela kvällen så om bara datorn här pallar trycket hade det varit perfekt!
Citera
2007-10-13, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av judaas
Det där pm'et hade inte varit fel
Sitter själv på jobb hela kvällen så om bara datorn här pallar trycket hade det varit perfekt!

Ja, tyvärr kan jag inte rekommendera att lyssna på matchen på www.sr.se/radiosporten, då det är inte Lasse Granqvist som refererar utan stentråkige Dag Malmqvist.
Citera
2007-10-13, 18:13
Medlem
Hade hellre sett Källström än Svensson och Rosenberg istället för Allbäck i en sån har match som vi bara SKA vinna för att spela in dom ännu mer och hitta en roll för Kim som är en skam att han inte används.. Och Allbäck är alltid lika bra så han behöver inte matchen och självförtoendet som ett eventuellt mål skulle ge..
Citera
2007-10-13, 18:20
Medlem
Trollishs avatar
Sverige är helt vädelösa för stunden blir säkert skittråkig 1-1 match.
Citera
2007-10-13, 18:20
Medlem
Någon storseger tror inte jag att det blir. En uddamålsvinst kan jag tänka mig och med lite tur kanske två måls övervikt.
Var det inte Frankrike som bara spelade 2-2 borta mot Lichtenstein i VM-kvalet? Det kan ha varit något annat lag men det jag vill säga är att blåbärsnationerna mer eller mindre är utradderade från kartan. Det är väl bara San Marino och möjligen någon till som i värsta fall kan låta sig bli besegrade med sju åtta mål.

Dessutom står inte landslaget på tå ikväll... de tycker nog att de redan är i EM.
Citera
2007-10-13, 18:23
Bannlyst
Suger att inte ha trean
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här