2007-10-13, 11:40
Medlem
Att denna tråd inte har blivit uppdaterad, bara några timmar innan avspark, säger väl allt om denna Liechtenstein-match.
Citera
2007-10-13, 11:42
Medlem
Jag tror knappast att Ljungberg spelar 90 minuter och det bådar för debut av Sebastian Larsson.
Citera
2007-10-13, 11:47
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Att denna tråd inte har blivit uppdaterad, bara några timmar innan avspark, säger väl allt om denna Liechtenstein-match.

Japp och sedan när det blir 2-2 så kommer det bli 100 jobbiga sidor att modda i .

Nej men, jag tror att Sverige vinner med 0-3. Håller vi upp ett snabbt tempo i spelet så kommer de inte att hänga med.
Citera
2007-10-13, 12:19
Medlem
Gäller att som Elmander sa söka ytan mellan mittback och ytterback och slå inlägg. Ett tidigt mål vore bra.
Citera
2007-10-13, 12:45
Medlem
Brottardockans avatar
Någon som vet startelvan?
Citera
2007-10-13, 13:10
Medlem
pontassss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
Jag tror knappast att Ljungberg spelar 90 minuter och det bådar för debut av Sebastian Larsson.

Yes, Sebastian Larsson kommer säkert få göra debut i landslaget idag. Det ska bli kul och se ex-gunnern i landslags sammanhang. Jag är väldigt säker på att han kommer ta en ordinare i plats i landslaget inom en snar framtid.

Sveriges startelva i kväll:

Andreas Isaksson

-----------------------------------

Matías Concha

Daniel Majstorovic

Petter Hansson

Erik Edman

------------------------------------

Tobias Linderoth

Fredrik Ljungberg

Anders Svensson

Christian Wilhelmsson

Johan Elmander

Marcus Allbäck

Källa: Aftonhoran
Citera
2007-10-13, 13:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontasss
Yes, Sebastian Larsson kommer säkert få göra debut i landslaget idag. Det ska bli kul och se ex-gunnern i landslags sammanhang. Jag är väldigt säker på att han kommer ta en ordinare i plats i landslaget inom en snar framtid.

Sveriges startelva i kväll:

Andreas Isaksson

-----------------------------------

Matías Concha

Daniel Majstorovic

Petter Hansson

Erik Edman

Tobias Linderoth

Fredrik Ljungberg

Anders Svensson

Christian Wilhelmsson

Johan Elmander

Marcus Allbäck

Källa: Aftonhoran

Det där laget ser inget vidare ut enligt mig. Men det räcker nog i kväll.

Hoppas också att Sebbe får chansen idag. Men det beror på att han kommer från Eskilstuna och inte spelat i nått jävla skitgäng från Londons slumkvarter.

Många fel i truppen enligt mig. Rami i stället för Isaksson. A.Svensson ska ut och Kim ska in från början. Försvaret är rent ut sagt skitdåligt. Men det finns väl inte så mycket alternativ. Sveriges akilleshäl och det vi får sota för i EM senare.
Citera
2007-10-13, 14:01
Medlem
Maeglins avatar
Det äckliga Taco-miffotin från start?

Någon som är förvånad?

Vad är det för fel på Lagerbäck??

Jag köper inte den taktiska förklaringen att Kim sätts in i senare delar av matcher som en strategisk jokerspelare.

Vad fan håller Lagerbäck på med?
Citera
2007-10-13, 14:18
Medlem
Luffsens avatar
Yes, äntligen match med landslaget igen, Äntligen dags för varenda jävel som sett en fotbollbollsmatch att klaga på att Svensson startar och att Lagerbäck är för tråkig.
Ni som klagar hejdlöst på lagerbäck, vad lever ni i för verklighet? Kolla igenom våran trupp, den är värdelös. Men likförbannat slår vi danmark och spanien.
Citera
2007-10-13, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Det äckliga Taco-miffotin från start?

Någon som är förvånad?

Vad är det för fel på Lagerbäck??

Jag köper inte den taktiska förklaringen att Kim sätts in i senare delar av matcher som en strategisk jokerspelare.

Vad fan håller Lagerbäck på med?

Det jag mer undrar är varför folk fortfarande blir förvånade att Lagerbäck väljer taco-biffen före Kongo-Kim.

Skönt att Concha kör från start iaf, om man nu ska tro Aftonbladets elva. Hans offensiva egenskaper kommer att komma väl till pass ikväll.
Citera
2007-10-13, 14:20
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Yes, äntligen match med landslaget igen, Äntligen dags för varenda jävel som sett en fotbollbollsmatch att klaga på att Svensson startar och att Lagerbäck är för tråkig.
Ni som klagar hejdlöst på lagerbäck, vad lever ni i för verklighet? Kolla igenom våran trupp, den är värdelös. Men likförbannat slår vi danmark och spanien.

Exakt!
Lagerbäck gör ett utmärkt jobb!
Citera
2007-10-13, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

Värdelös är väl ändå att ta i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in