2013-03-09, 20:18
Medlem
Avva66s avatar
Space cowboys skulle jag säja, riktigt usel.
Fy på dej Clintan.
Citera
2013-03-09, 20:25
Medlem
Fettohanss avatar
Johan Falk är en riktigt usla filmer.
Citera
2013-03-12, 09:33
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Måste ventilera lite efter att ha sett Stones nya film, Savages.

Filmen är grotesk. Man mår dåligt när man ser den. Tänker inte ens bli förbannad på eländet.

De vidrigt jobbiga karaktärerna.. Det plågsamt usla manuset.. Regin som är från helvetets avgrund...

När Blake Lively börjar citera Hamlet så börjar jag gråta. Helt ärligt.
Det känns som att någon trycker in en kniv i hjärtat på mig. Jag vill bara dö.

Instämmer! Hade aldrig kunnat föreställa mig att den skulle vara så bedrövlig, även om mina förväntningar inte var särskilt höga. Dock kan jag inte påstå att jag hade tråkigt då frustrationen släppte efter ett tag, och jag lät mig underhållas av alla löjligheter. Jag skulle fan vilja se om denna kalkon med "rifftrack" (eller vad nu MST3K-liknande ljudspår brukar kallas), då den har en rejäl komisk potential i all sin uselhet. Skrattade mig faktiskt tårögd till bland annat Lively's skådespel och den idiotiska dialogen vid ett par tillfällen.
Citera
2013-03-12, 12:03
Medlem
Bret-Harts avatar
Såg "Psych 9" igår,förutsägbar och bara tråkig,inget att rekommendera
Citera
2013-03-12, 12:49
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Instämmer! Hade aldrig kunnat föreställa mig att den skulle vara så bedrövlig, även om mina förväntningar inte var särskilt höga. Dock kan jag inte påstå att jag hade tråkigt då frustrationen släppte efter ett tag, och jag lät mig underhållas av alla löjligheter. Jag skulle fan vilja se om denna kalkon med "rifftrack" (eller vad nu MST3K-liknande ljudspår brukar kallas), då den har en rejäl komisk potential i all sin uselhet. Skrattade mig faktiskt tårögd till bland annat Lively's skådespel och den idiotiska dialogen vid ett par tillfällen.

Jag kunde inte ens skratta åt den, kände mig såpass förolämpad av helvetet!
Citera
2013-03-12, 13:13
Medlem
Shivons avatar
Reservoir Dogs!- Sämsta skiten jag sett, 1,5 h av några snubbar som ska ha gjort ett rån men spenderar halva filmen om att snacka om hur viktigt det är att ge dricks och den andra halvan spenderar dom i en tom lokal, där det inte verkar hända speciellt mycket!

Skyline!- skitdålig.
Citera
2013-03-12, 13:22
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shivon
Reservoir Dogs!- Sämsta skiten jag sett, 1,5 h av några snubbar som ska ha gjort ett rån men spenderar halva filmen om att snacka om hur viktigt det är att ge dricks och den andra halvan spenderar dom i en tom lokal, där det inte verkar hända speciellt mycket!

Anledningen till varför så många gillar den är just på grund av "snackscenerna", alltså den galet välskrivna dialogen. Filmen handlar inte om rånet, utan karaktärerna.

Personligen så är jag inte ett fan av filmen på långa vägar, men det är klart att man förstår varför den är så älskad.
Citera
2013-03-12, 21:12
Medlem
Roibots avatar
Kattbreven. http://www.imdb.com/title/tt0269433/

Av någon anledning skulle lärarna alltid visa den här filmen....
Citera
2013-03-12, 21:57
Medlem
robomans avatar
Topp tre värdelösa filmer:

3. House of 1000 Corpses
2. Redneck Zombies
1. Hobo with a Shotgun

Där är min topplista. Men då är jag inte speciellt bevandrad i varken bra eller dålig film!
Citera
2013-03-12, 22:29
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Topp tre värdelösa filmer:

3. House of 1000 Corpses
2. Redneck Zombies
1. Hobo with a Shotgun

Där är min topplista. Men då är jag inte speciellt bevandrad i varken bra eller dålig film!

House of 1000 Corpses är mega-hemsk! Helt klart en av de sämsta skräckfilmerna jag har sett, också. En wannabe-Motorsågsmassakern som fuckar upp allt.

Redneck Zombies är ju dock tvärgrym! Visst, jobbigt att den är shot-on-video, men fy fan vad rolig den är! Bäst är snubben som dricker ur sin fickplunta non stop, eller hunden med solglasögon..! Äkta jävla hillbilly-humor!
Citera
2013-03-12, 22:32
Medlem
svart-rullstols avatar
The Host (2006)
Batman & Robin
Alla filmer innehållande Adam Sandler. Little Nicky är enda undantaget, dock är den fortfarande inte sådär jättebra.
Citera
2013-03-12, 22:32
Medlem
Tarantino, har förträngt namnet; scenen med en dansande mördare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in