2010-11-21, 22:33
Bannlyst
Mega piranha var väl inte direkt en Kubricks rulle.

http://www.imdb.com/title/tt1587807/
3.1/10 på IMDB säger väl en del, och då tycker jag ändå att filmen är klart överrepresenterad.
Citera
2010-11-21, 23:25
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chchch3
The Passion of the Christ. Ingen handling, urkass dialog, usch.

Ingen handling och ingen dialog?
Har du sett filmen?
Citera
2010-11-22, 01:40
Medlem
IceEyess avatar
Passion of the Christ - 2 timmars konstant piskande av Jesus var rena sömnpillret för mig.

Serious man - Otroligt långsam, händelsefattig och uttråkande film. Jag kände mig enbart nollställd efter filmens sista bildsekvens.

Mega piranha - Handlingen var bra men specialeffekterna var under all kritik. Pirayorna såg ut att vara hämtad direkt ur Nintendo 8 bit, vilket förstörde hela filmen.
Citera
2010-11-22, 02:02
Medlem
jirlows avatar
Disaster movie - kan bara säga att den var otroligt utvecklingsstörd.
Citera
2010-11-22, 02:12
Medlem
Pissmadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Vet ej vad patethumor betyder . Men det är en b-film rakt igenom.
Här kan ni kolla på filmen online eller tanka den:

http://stagevu.com/video/mghzvtzdaizr

Eh, jag vet inte riktigt själv, men får antaga att det är när en film endå har en hel del ambition, men som blir så kissigt rutten ändå i sin prakt, att man bara måste bryta ut i skratt.

Typiskt ex är väl kanske denna filmen:
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Passion of the Christ - 2 timmars konstant piskande av Jesus var rena sömnpillret för mig.

Britney spears film är säkert oxå en självfallen kandidat, måste jag bara tro.. Crossroads eller vad det är..

När nånting will skina men bara parodiseras endå i sitt lönlösa undermålighets-gnister,, som får en att ta till sig smilgroparna.

Tack för länken dock doggydee(), det var länge sän man såg en sån film..
Senast redigerad av Pissmadame 2010-11-22 kl. 02:18.
Citera
2010-11-22, 09:45
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxx
Håller med tidigare talare, Gamer , fruktansvärt usel, men tidernas förmodligen sämsta klippning.
Håller också med om det här, hade lite förväntingar på den mest pga namnet och hade hoppats på lite bra action. Men hela klippningen gjorde att man fick epilepsi anfall istället.

Dock lite kul att dom nämnde ping och att det var det ultimata målet, den med 0 ping, vinner
Citera
2010-11-22, 11:21
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes

Serious man - Otroligt långsam, händelsefattig och uttråkande film. Jag kände mig enbart nollställd efter filmens sista bildsekvens.

Mega piranha - Handlingen var bra men specialeffekterna var under all kritik. Pirayorna såg ut att vara hämtad direkt ur Nintendo 8 bit, vilket förstörde hela filmen.

Såg Pirayan ut som Big Bertha i SMB3?
Citera
2010-11-22, 14:38
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Såg Pirayan ut som Big Bertha i SMB3?
Pirayan såg ut som bollen i pong...
Citera
2010-11-22, 19:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Pirayan såg ut som bollen i pong...

Okej retro fast på fel sätt alltså
Citera
2010-11-22, 19:11
Medlem
cykelolles avatar
Open water - En film som kändes som ett evighetsintro. Den kom aldrig igång och hade aldrig någon handling, och sen var den slut.

Såg den på bio.
Citera
2010-11-22, 19:17
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy
Valhalla Rising!

Passa er för den skiten, måste vara en av de mest pretentiösa regissörerna i världshistorien, dåliga vinklar och ingen som helst story (typ).

What he said. Fyfan, jag vill ha tilbaka dom 1½ timmarna av mitt liv
Citera
2010-11-22, 22:40
Medlem
Paranormal Activity Det hände ju för fan ingenting i filmen. Allt kändes bara som att dom lade till en massa onödig skit bara för att få en tillräckligt lång film.

The Fly Han förvandlas till en fluga det borde förklara allt.

Andra dåliga filmer som jag inte orkar skriva om är bland annat: Carrie, Hellraiser och The Blair Witch Project
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in