2007-03-18, 19:40
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberHJ
Håller med, inte fan e den dålig i alla fall.

"We Were Soldiers" är en helt OK krigsfilm av gammaldags snitt... är det den sämsta film man sett, då har man nog inte sett mer än 5-6 filmer i sitt liv. Gav den 7/10 på IMDB... lite seg i början, men stridsscenerna är välgjorda och spännande.

- F.G
Citera
2007-03-18, 19:46
Bannlyst
Planet 9 from outer space

Skådespelarna fick fly från premiären för att alla började kasta saker på dom för den var så usel Dock rätt gammal film
Citera
2007-03-18, 20:14
Medlem
xceLs avatar
Jag försöker hålla mig till filmer som har =>7 på imdb,
Hur som helst den absolut sämsta filmen jag har sett heter "Death to supermodels" det är vääldigt sällan jag stänger av en film, men den orkade jag inte se klart, blev bara förbannad, om någon råkar har sett den så vet ni vad jag talar om, frustrerande dåligt och överdriva x100-skämt.

Förklaring:
Förmodligen var det som så att det var så få som röstat på filmen så att den hade acceptabla poäng på imdb.
Citera
2007-03-18, 20:15
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guggo

Skådespelarna fick fly från premiären för att alla började kasta saker på dom för den var så usel Dock rätt gammal film
hehe, jag vill minnas att den har vunnit pris för världens sämsta film åtskilliga gånger, dock har jag itne sett den.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Bauerczx
Donnie Darko

okej att dom försöker göra något lynch-aktigt och det inte lever upp till orginalet.. men den duger iallfall finns betyligt sämmre filmer
orginalet?
Citera
2007-03-18, 21:02
Medlem
Coolcittes avatar
Southern Comfort... Riktig skitfilm. Handlar om en grupp hemvärnskillar som ska ut och leka krig i skogen med lösammunition. Så börjar någon skjuta tillbaka med skarp ammunition, så kommer några överlevande till en zigenarby osv. Knappt att jag orkade se klart den.
Citera
2007-03-18, 23:01
Medlem
Citat:

Det är väl en Ed Wood film?
Regissören som är känd som värdlshistoriens sämsta regissör!?
Citera
2007-03-19, 09:24
Medlem
gregorivalettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InGodsHands
Det är väl en Ed Wood film?
Regissören som är känd som värdlshistoriens sämsta regissör!?

japp

filmen med johnny depp om hans liv med samma namn däremot var smårolig om jag inte minns fel
Citera
2007-03-19, 09:31
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _EmiL_
American Pie 1 är den ända som bra. Eller ja.. Duger.
Såg på The naked mile i helgen. OMG. Snälla sluta göra skitfilmer!
Den var så dålig med smaklösa skämt och skit och bajs och kiss och tuttar och..... Men ja ni fattar. Om ni inte sett den. Gör inte det!!

Ja, precis. 2:an är helt ok tycker jag men de skulle ha slutat där sen. Men visst, det skall mjölkas så mycket som möjligt från pajkonceptet.

Har inte sett Naked Mile. Såg bara trailern. Fick räcka så...
Citera
2007-03-19, 09:32
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
"We Were Soldiers" är en helt OK krigsfilm av gammaldags snitt... är det den sämsta film man sett, då har man nog inte sett mer än 5-6 filmer i sitt liv. Gav den 7/10 på IMDB... lite seg i början, men stridsscenerna är välgjorda och spännande.

- F.G

Det enda som är segt med den filmen är alla snyftscener med kärringarna. I övrigt, en helt ok krigsfilm
Citera
2007-03-19, 09:41
Medlem
"Duel" det måste vara de sämsta skit som någonsin gjorts. En snubbe i en bil som kör om, blir omkörd, och kör om en lastbil.
Citera
2007-03-19, 09:43
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:

Nä nu får det vara nog! Racka ner på denna kultfilm! Den är så dålig att den passerar all uselhet och det är ju grejen med filmen. Det är därför den är en kult bland kalkonfilmerna. Det bästa är ju när Bela Lugosi(rymdvampyren) är ofin nog att dö innan filmen är färdig, så ersätts han med en skådis som håller en mantel för ansiktet hela tiden!? Eller när skådisarna går på kyrkogården och gravstenarna vajar för dem är av frigolit!!
Citera
2007-03-19, 09:47
Medlem
gregorivalettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBeaver
Nä nu får det vara nog! Racka ner på denna kultfilm! Den är så dålig att den passerar all uselhet och det är ju grejen med filmen. Det är därför den är en kult bland kalkonfilmerna. Det bästa är ju när Bela Lugosi(rymdvampyren) är ofin nog att dö innan filmen är färdig, så ersätts han med en skådis som håller en mantel för ansiktet hela tiden!? Eller när skådisarna går på kyrkogården och gravstenarna vajar för dem är av frigolit!!

och du vet väl att han som spelar "bela lugosi" är ed woods naprapat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in